غرور ملی مردم  را فدای دیپلماسی ذلت نکنید

دیپلماسی ذلت و خنده دیگر کافی است، مردم اجازه نمی‌دهند غرور ملی و عزت کشور را فدای مذاکرات بی‌حاصل کنید.

گروه دانشگاه ایسکانیوز، جناب محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در همین ابتدای صحبت بگذارید گله خود و هزاران دانشجوی جهادی را از افاضات اخیرتان در مصاحبه به نشریه اشپیگل آلمان مطرح کنم، بگذارید خون سردار شهیدمان خشک شود آنگاه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی بتازید.
مزید اطلاع باید معروض کرد، شما وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نماینده ملتی هستید که یکصدا فریاد انتقام سر می‌دهند. آیا این بی‌غیرتی نیست که خلاف این امر عاجزانه به پای شیطان بزرگ بیفتید و عزت و غرور ملی را خدشه‌دار کنید؟ چه شد آن همه وعده‌های‌تان در معاهده بی‌حاصل برجام؟ مگر قرار نبود تمام مشکلات کشور و مردم با برجام حل شود؟ مگر امضای جان کری وزیر امور خارجه وقت آمریکا تضمین نبود؟
چرا حالا که آمریکا با گستاخی تمام برجام را زیر پا گذاشته و از آن خارج شده، شما همچنان در منجلاب آن دست و پا می‌زنید. افراد و مسئولانی که اعتقاد داشتید آمریکا می‌تواند با یک دکمه کل سیستم دفاعی کشور را از بین ببرد، غرش موشک‌های غرود آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق و همچنین شکست غرور آمریکا در سرنگونی گلوبال هاوک را ندیدید؟
امروز دل تمامی مردم آزاده میهن‌مان از داغ شهادت سردار سپهبد سلیمانی آزرده است؛ این خوش رقصی‌ شما برای قاتلان ترور و بر روی خون حاج قاسم چه معنایی دارد؟
دستگاه دیپلماسی کشور این بت مصامحه با شیطان بزرگ یعنی آمریکا و سایر هم‌دستانش در خاورمیانه و اروپا را کی می‌شکند؟ چرا کشور را معطل مذاکره و تسلیم در برابر دشمن نگه داشته‌اید و هیچ برنامه‌ای برای پیشرفت و آبادانی کشور با کمک جوانان و تولیدات داخلی ندارید؟
شاید بخش‌هایی از مردم ایران زیر فشار بحران معیشت، آن هم بخاطر ناکارآمدی شما و دولت مورد علاقتتون تحت فشار و استیصال باشند؛ اما مطمئن باشید اجازه نمی‌دهند؛ که خون سردار شهیدشان به هدر رفته و از قاتل آن نمی‌گذرند. همان‌گونه آمریکا اولین سیلی را در راستای انتقام سخت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کرد.
دیپلماسی خنده و ذلت دیگر کافی است، مردم و جریان دانشجویی به شما اجازه نمی‌دهند عزب و غرور ملی را فدای بی‌کفایتی و مذاکرات بی‌حاصل خود کنید.
مسئول شورای جهادی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان*
انتهای پیام/
کد خبر: 1059508

وب گردی

وب گردی