معامله  قرن خیانت در حق مردم فلسطین است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران گفت: طرح آمریکایی –- اسرائیلی معامله قرن با آگاهی مقامات فلسطینی و ایستادگی مردم این کشور نا فرجام خواهند زیرا خیانتی در حق ملت فلسطین است.

امیر حسین محقق در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به معامله قرن یا طرح صلح آمریکا اظهار کرد: آمریکا به کمک هم دستانشان در تلاش است تا چهره منفور اسرائیل نزد ملت‌ها آزاده‌ جهان و کشورهای اسلام را تطهیر کند.

وی با بیان اینکه معامله قرن یک طرح آمریکایی- صهیونیستی است، گفت: آمریکا با حمایت و کمک‌های مالی عربستان سعودی، اردن و امارات به دنبال ایجاد حاشیه امنی برای رژیم اسرائیل در منطقه خاورمیانه است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران ادامه داد: معامله قرن مد نظر آمریکا و اسرائیل به هیچ عنوان تامین کننده منافع مردم مظلوم فلسطین نیست و باعث می‌شود اشغالگری این رژیم مشروعیت قانونی و جهانی پیدا کند.

وی ادامه داد: دونالد ترامپ پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اقدامی بحث برانگیر سفارت خود را به قدس به عنوان پایتخت اسرائیل منتقل کرد که این اقدام حکایت از حمایت آمریکا از اسرائیل و دشمنی با مردم فلسطین داشت.

به گفته محقق، معامله قرن هیچ دستاوری برای فلسطین ندارد و تنها باعث می شود مانند جزیره‌ای کوچک در محاصره ارتش اسرائیل باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران درباره اهداف طرح معامله قرن بیان کرد: آمریکا و اسرائیل در این طرح به دنبال تثبیت اراضی اشغالی، کسب مشروعیت جهانی برای اسرائیل نزد مردم و کشورها، اخراج فلسطینی‌ها به طور کامل از مناطق کرانه باختری و نوار غزه و بیرون راندن مردم فلسطین از سرزمین‌های مادری شان هستند.

وی اضافه کرد: مردم فلسطین و بسیاری از مردم کشورهای اسلامی و عربی با طرح معامله قرن مخالف هستند و در حال حاضر شاهد تظاهرات اعتراض آمیز مردم در فلسطین نسبت به پذیرش این طرح توسط دولت فلسطین هستیم.

محقق معامله قرن را مساوی با پایان مقاومت دانست و گفت: انتفاضه و مقاومت با پذیرش معامله قرن پایان می‌پذیرد زیرا رسما فلسطینی‌ها دولت اسرائیل را به رسمیت می‌شناسند.

این فعال دانشجویی با انتقاد از برخی سران کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس در همراهی با سیاست‌های سلطه جویانه آمریکا و اسرائیل اظهار کرد: کشورهای اسلامی و جهان باید در برابر مواضع آمریکا و اسرائیل ایستادگی کنند تا نظم بین‌الملل، عدالت و امنیت در سراسر جهان برقرار شود.

وی با تاکید بر اینکه معامله قرن خیانت در حق مردم مظلوم فلسطین است، گفت: این طرح آمریکایی – اسرائیلی با لطف خداوند و آگاهی مقامات فلسطینی و ایستادگی مردم این کشور نافرجام خواهند ماند تا زمانی که رژیم اسرائیل به طور کامل از اراضی اشغالی بیرون رانده شود.

محقق با اشاره به حادثه هلوکاست بیان کرد: بیش از 70 سال است که ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین آواره هستند و سرزمین مادریشان توسط رژیمی که مشروعیت سیاسی ندارد، اشغال شده است. آمریکا و انگلیس برای جبران حادثه هلوکاست فلسطین را به یهودیان اهدا کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا و اسرائیل پس از ترور شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی گمان کردند جهان اسلام دچار خلا قدرت شده و از این رو می‌توانند رژیم اسرائیل را در قالب معامله قرن مشروعیت دهند؛ اما باید بدانند که مسلمانان جهان اسلام با رهبری امام خامنه‌ای از هر زمان دیگری قدرتمندتر است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059558

وب گردی

وب گردی