فروش آیفون با طراحی Tesla Cybertruck

یک شرکت تولید کننده قاب گوشی های هوشمند با ترکیب طراحی وانت تسلا و آیفون 11 پرو، یک مدل لوکس به بازار عرضه کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اپل و تسلا که از محبوب‌ترین شرکت‌‌های جهان هستند، در یک قاب گوشی گرد هم آمدند. شرکت کاویار که با تولید قاب گوشی‌های لوکس معروف است، آیفون 11 پرو را با مدل سایبرتراک تسلا ترکیب کرده و به این ترتیب Caviar Cyberphone بوجود آمد.

Cybertruck وانت پیک آپ تسلا هنگام معرفی توجه‌ها را به خود جلب کرده بود. به همین دلیل کاویار نیز این مدل تسلا را با آیفون 11 پرو با هم ترکیب کرد. Caviar Cyberphone با جزئیات طراحی خود توجه‌ها را به خود کرد.

اکنون Cyberphone در وب سایت این شرکت ، برای مدل های آیفون 11 پرو و پرو مکس برای فروش در دسترس است. در طراحی این قاب جزئیات فراوانی از Tesla Cybertruck الهام گرفته شده است.

کاویار مدل جدید را اینگونه توصیف می‌کند: «به لطف استفاده از تیتانیوم در بدنه و صفحه نمایش این قاب در برابر ضربات خارجی مقاوم است و بدنه گوشی را به خوبی محافظت می‌کند.قسمت پشتی قاب هنگامی که می‌خواهید ویدئویی را مشاهده کنید می‌توانید از آن به عنوان یک نگهدارنده استفاده کنید. در طراحی بدنه این گوشی از مهندسی تسلا Cybertruck الهام گرفته شده است. علاوه بر این عناصر زیبایی شناختی نیز به آن اضافه شده است. »

به طور معمول کاویار قیمت مدل‌های تولید شده را نیز منتشر می‌کند. با این حال این بار سایت اعلام کرده است "با ما تماس بگیرید" قیمت این مدل‌ها که فقط 99 عدد از آنها تولید شده هنوز اعلام نشده است.

باید یادآوری کنیم که Caviar برای مدل‌های آیفون که بر روی آنها طلا و الماس کار شده بود تا 100 هزار دلار قیمت اعلام کرده بود. البته با توجه به عدم استفاده از طلا یا الماس در سایبرفون ممکن است قیمت گوشی را کمی بیشتر کاهش بدهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059568

وب گردی

وب گردی