ساعت هوشمند Oppo به بازار می‌آید

Oppo بعد از معرفی گوشی های هوشمند می خواهد وارد بازار ساعت های هوشمند شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، قبل از پایان سال 2019 ، Oppo جدیدترین مدل‌های سری خانواده Reno یعنی مدل‌های Oppo Reno 3 و Oppo Reno 3 Pro 5G را در رویداد 26 دسامبر معرفی کرد. اکنون این شرکت در حال کار روی دستگاه‌های جدید است که قرار است در سه ماهه اول سال 2020 عرضه شوند. یکی از این دستگاه‌ها ساعت هوشمند Oppo است. در کنار ساعت هوشمند جدید ، عینک‌های AR و هاب 5G نیز معرفی می شوند.

ساعت هوشمند Oppo با طراحی مربع شکل در راه است

لوین لیو معاون اوپو ، پیش از این به سه ماهه اول سال 2020 برای معرفی ساعت هوشمند اوپو اشاره کرده بود. اکنون اولین عکس از این ساعت منتشر شده است. جزئیات قابل توجه در عکس شباهت این ساعت با طراحی مربع شکل خود به خانواده Apple Watch است.

عکس مورد نظر توسط شن یرن مدیر عامل Oppo در Weibo ، شبکه اجتماعی چین به اشتراک گذاشته شده است. طراحی ساعت مربع شکل و با گوشه‌های گرد است. رنگ ساعت نیز طلایی است. گفته می‌شود تصویری که به عنوان تصویر زمینه ساعت نیز استفاده می‌شود از مجموعه اپل الهام گرفته شده است.

این شرکت هنوز هیچ اطلاعات فنی در مورد مدل ساعت هوشمند Oppo ارائه نکرده است. با این حال ، پیش بینی می‌شود که این ساعت از eSIM پشتیبانی خواهد کرد. در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد ساعت و گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059585

وب گردی

وب گردی