اعلام آمار کاربران  iOS 13

اپل با انتشار آمار کاربران iOS 13 نشان داد که در بروزرسانی های این سیستم عامل موفق ظاهر شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اپل با آمار فروش آیفون 11 توانسته رکورد جدیدی ثبت کند. فروش این شرکت 9 درصد نسبت مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته و به این ترتیب اپل توانسته به 1 میلیارد دلار فروش در روز دست پیدا کند.

براساس تخمین تحلیلگران بازار، درآمد اپل 88 میلیارد دلار است ولی اپل این رقم را 91.8 میلیارد دلار اعلام کرده است. بیشتر این درآمد از فروش سری آیفون 11 بدست آمده است در این رابطه تیم کوک مدیر عامل اپل آمار کاربران iOS 13 را اعلام کرد.

میزان استفاده از iOS 13: سه از چهار دستگاه مدرن!

تیم کوک با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 1.5 میلیارد دستگاه اپل در سراسر جهان فعال هستند، توضیح داد که بیش از 70 درصد آیفون‌ها و iPad های مدرن (iPadOS در مدل های iPad) از iOS 13 استفاده می‌کنند.

میزان استفاده از IOS 13 برای آیفون‌هایی که در چهار سال گذشته فروخته شده 77 درصد است. وقتی همه مدل‌ها را مورد توجه قرار دهیم، میزان استفاده در حدود 70 درصد است. این نشان دهنده موفقیت بروزرسانی اپل است.

79 درصد از iPad های عرضه شده در چهار سال گذشته بروزرسانی iPadOS را دریافت کرده‌اند. با در نظر گرفتن تمام مدل‌ها، میزان استفاده از iPadOS به 57 درصد کاهش می یابد. دلیل اصلی اینکه میزان استفاده از iOS 13 ، یعنی iPadOS که نسخه مخصوص تبلت است، نسبت به مدل‌های iPhone کمتر این است که: تعداد تبلت‌های فروخته شده کم است.

در هر صورت، اپل مسیری طولانی را طی کرده است. زیرا میزان استفاده از آن یک ماه پس از عرضه iOS 13 حدود 33 درصد بود که این نشان دهنده موفقیت بروزرسانی‌های اپل است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059590

وب گردی

وب گردی