فراخوان عضویت در باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران منتشر شد

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، طی فراخوانی شرایط عضویت در باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه، ویژه دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، طی فراخوانی شرایط عضویت در باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه، ویژه دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه را اعلام کرد.

براساس این فراخوان، باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای جوان کشور، شناسایی دانش‌آموزان مستعد و خلاق در حوزه‌های علمی و فرهنگی، حمایت، تقویت و توانمندسازی آنها و هدایت آنها در مسیر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تأسیس شده است.

مهمترین اهداف این باشگاه شامل: "هدایت تحصیلی و ارائه مشاوره به دانش‌آموزان در جهت انتخاب صحیح رشته تحصیلی دانشگاهی"،"آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های تحصیلی و دانشکده‌های دانشگاه تهران"،"سنجش استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان برای کمک به توسعه فردی و برنامه‌ریزی مسیر تحصیلی و شغلی آنها"،"شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد و تشویق آنها به تحصیل در دانشگاه تهران" ، "توان‌افزایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد"، "برقراری ارتباط با وزارت آموزش و پرورش در جهت شناسایی دانش‌آموزان مستعد"،"معرفی ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه تهران" و"حمایت از دانش‌آموزان خلاق و نوآور در حوزه‌های علمی و فرهنگی" است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اولیه برای عضویت در باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران به سامانه tcs.ut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059614

وب گردی

وب گردی