محورهای سی و یکمین جشنواره همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی تشریح شد

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان انتخابات مجلس شورای اسلامی، اقتصاد، تولید ملی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را از موضوعات و محورهای اصلی سی و یکمین همایش سیاسی این اتحادیه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،‌ رضا قلعه نویی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سی و یکمین همایش سیاسی ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب که به همت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان صبح امروز در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر کشور در شرایط حساسی قرار دارد و دانشجویان در گذر کشور از این شرایط باید کمک‌ کنند.

وی درباره موضوعات این همایش بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی، اقتصاد، تولید ملی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از موضوعات و محورهای اصلی سی و یکمین همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی جلوه‌گاه مردم‌سالاری در ایران است.

وی اضافه کرد: اتحادیه جامعه اسلامی بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور است و اکنون در آستانه سی و یکمین سالگرد تاسیس این اتحادیه قرار داریم.

به گفته قلعه نویی، در حال حاضر وظیفه تک تک افراد جامعه و دانشجویان است که در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام برداند زیرا این بیانیه انقلاب را به سر منزل مقصود هدایت خواهد کرد.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: لزوم برگزاری انتخابات و حضور و مشارکت مردم در انتخابات از موضوعات ویژه همایش سیاسی ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059619

وب گردی

وب گردی