کارشکنی‌های مسئولان برای برگزار نشدن اردوی  تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌ مستقل

مسئول هجدهمین دوره‌ آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: برگزاری این اردو در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و مالی انجام شده و کارشکنی‌های بسیاری برای لغو این اردو صورت گرفته است؛ اما با وجود تمام موانع از انجام وظیفه‌ای که برای خود تعریف کرده‌ایم، دست برنخواهیم داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، افتتاحیه هجدهمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل، با حضور اعضای اتحادیه از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

سید ایمان احمدی دبیر آموزش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و مسئول هجدهمین دوره‌ آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر عنوان کرد: هدف از برگزاری این اردو، تعمیق وحدت و نمایش هم‌دلی و هماهنگی اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل از سراسر کشور است که حرکت، پویایی و وحدت اعضای دفاتر را نشان می‌دهد.

احمدی ادامه داد: از دیگر اهداف این اردو، فراهم کردن شرایطی برای افزایش هماهنگی، ارتباط و هم‌افزایی بین اعضای اتحادیه است، به علاوه با دعوت از شخصیت‌ها و مسئولان فرصتی برای امکان ارتباط گیری و مطالبه‌گری از مسئولان را فراهم کرده است.

مسئول هجدهمین دوره‌ آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر بیان کرد: هدف دیگر این اردو فراهم کردن محتوای مناسب برای دانشجوی تراز انقلاب اسلامی مانند روش تحلیل سیاسی و تبیین مسائل اعتقادی مانند اصل ولایت فقیه است.

احمدی درباره اهداف اردوی آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر خاطر نشان کرد: هدف این اردو صرفا زیارت نیست و اردوی جهاد اکبر ماهیت آموزشی-تشکیلاتی دارد. برگزاری این اردو در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و مالی انجام شده و کارشکنی‌های بسیاری در جهت لغو این اردو صورت گرفته است؛ اما اگر در شدیدترین شرایط اقتصادی نیز قرار داشته باشیم، با وجود تمام موانع از انجام وظیفه‌ای که برای خود تعریف کرده‌ایم، دست برنخواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059651

وب گردی

وب گردی