دیدارمسئولین دانشگاه آزاد نجف آباد با جانباز دفاع مقدس

همزمان با ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با جانباز 70 درصد دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری واحدنجف آباد، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف‌آباد با بیژن عظیمی جانباز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

حجت الاسلام مجید میرزایی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، ضمن اشاره به روحیه بخش بودن دیدار با جانبازان گفت: جانبازانی که در دوره جوانی و نوجوانی خود برای دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی احساس مسئولیت نموده و جان، مال و آسایش خود و خانواده خویش را به خطر انداختند، موجب آسایش و امنیت کنونی جامعه و عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند.

حجت الاسلام میرزائی درادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با تجلیل از صبر، استقامت، ایثار و از خودگذشتگی‌های خانواده‌های‌ شهدا وجانبازان بر ادامه راه آنها تاکید کرد و گفت: ما تلاش می کنیم در این دیدارها از رهنمودها و نصایح آن عزیزان در جهت خدمت بیشتر به مردم و ایثارگران بهره مند شویم.

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان درپایان این دیدار ضمن تاکید ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جانبازان وایثارگران گفت: یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد چون جامعه را در برابر هرگونه آسیب و خطر احتمالی بیمه می کند و امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین وظایفی است که بردوش ما قراردارد و جانبازان معزز، طلایه داران این راه به شمار می روند.

کد خبر: 1059675

وب گردی

وب گردی