گردهمایی بزرگ دانشجویان و فعالان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی برگزار شد

بزرگترین گردهمایی دانشجویان و فعالان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی، با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در سالن ورزشی شهید جوانمرد قصاب دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مشهد، گردهمایی ۳ هزار نفری دانشجویان و فعالان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی، امروز بعد از ظهر با حضور آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدوی نسب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و سایر مسئولین دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولین استان و خانواده شهدای در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.
حجت الاسلام جواد مهدوی نسب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی خراسان رضوی در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر؛ افزود: این ایام نشان می دهد که قدرت و اراده و مشیت الهی بر اراده های غیر الهی و شیطانی غالب است.

وی با بیان اینکه دو مناسبت مهم 22 بهمن ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، اظهار امیدواری کرد: این دو نیز تبدیل به ایام الله خواهد شد.
در این مراسم آیت‌الله علم‌الهدی بعد از سخنرانی با دانشجویان و فعالان فضای مجازی خراسان رضوی عکس سلفی گرفت.

تقدیر از برترین‌های اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی، رونمایی از کتاب "گام تمدن ساز"، نوشته حجت الاسلام راجی و هنرنمایی گروه سرود رویش از دیگر برنامه های همایش بزرگ «باید قوی شویم» بود.

فاطمه عبادی، یکی از هنرمندان برجسته کشور نیز در گردهمایی بزرگ دانشجویان و فعالان فضای مجازی خراسان رضوی به هنرنمایی پرداخت و از لحظه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با شن وماسه تصویرگری کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059740

وب گردی

وب گردی