حقانیت اسلام در سادگی، شفافیت و عمق آن نهفته است

یک بانوی مسلمان ژاپنی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: با مشاهده دشمنی ای که با اسلام و شیعه وجود داشت، حقانیت آنها را دریافتم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از همدان، فاطمه هوشینو بانوی مسلمان و شیعی، 14 سال پیش به دین مبین اسلامی ایمان آورد و پس از تحقیق و جستجوی عمیق، حقانیت شیعه و نور هدایت ائمه اطهار علیهم السلام برای او اثبات و شیعه شد و برای حفظ دین و مذهب، 9 سال قبل به ایران اسلامی مهاجرت کرده است.

هوشینو در نشست تخصصی حجاب و عفاف و سبک زندگی فاطمی (س) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: در خانواده ای بودایی در ژاپن متولد شدم، خانواده ای که مذهبی نبودند اما اخلاق مدار بودند و با توجه به شوق فراوانی که از کودکی در درونم موج میزد همواره در پی یافتن پاسخ پرسشهای اساسی در خصوص راز زندگی بودم؛ اینکه از کجا آمده ام، در کجا زندگی می کنم و به کجا خواهم رفت.

وی اظهار داشت: از کودکی به عوالم معنوی علاقه خاصی داشتم و مدام از پدر و مادرم در خصوص مبداء زندگی و علت وجود آدمی در دنیا سوال می پرسیدم تا اینکه در سن 13 سالگی معلم موسیقی ام ذهن مرا به سمت مباحث معنوی و فلسفی هدایت کرد.

این بانوی شیعه ژاپنی با بیان اینکه هر چه بیشتر تحقیق می کردم کمتر به پاسخ می رسیدم افزود: بالاخره در ایام دانشجویی که مصادف شد با حادثه ی 11 سپتامبر، ناخواسته مسیر تحقیقاتم به سمتی هدایت شد که در نهایت پاسخ های خود را در اسلام ناب محمدی (ص) یافتم.

هوشینو ادامه داد: دانشجوی روابط بین الملل بودم و برایم مسجل شده بود که سازمانهای بین الملل اهداف انسانی را دنبال نمی کنند، با وقوع حادثه یازدهم سپتامبر و حجم عظیم حملات و دشمنی های که آمریکا با اسلام و مسلمانان به خرج داد، این پرسش برایم مطرح شد که مگر اسلام چه واقعیت نهفته ای درون خود دارد که اینقدر با آن دشمنی می شود.

وی بیان داشت: پس از آنکه آمریکا به بهانه 11 سپتامبر به کشور عراق حمله کرد و آنجا را تصرف کرد دریافتم که در واقع هدف اصلی دسترسی به منابع یک کشور اسلامی بوده و شواهد بسیاری نشان از آن داشت که عوامل آن حادثه در واقع خود آمریکایی ها بوده اند.

هوشینو به تحقیقات دامنه دار خود در مورد اسلام اشاره و افزود: پس از تحقیقات بسیار برایم آشکار شد که تمامی تبلیغات بر علیه اسلام دروغی بیش نیست و اینگونه بود که پس از گذشت دوسال بررسی همه جانبه به اسلام گرویدم.

وی در خصوص نحوه ی تحقیقات خود اینگونه گفت: با مقایسه قرآن و انجیل شروع کردم، انجیل به تثلیت یعنی پدر، پسر و روح القدس دعوت می کرد، در حالی که قرآن از خدای یکتا و یگانه سخن می گوید، انجیل از مصلوب شدن عیسی مسیح (ع) سخن می گفت در حالی که قرآن کریم می گوید که آن حضرت در نزد خداوند جای دارد و امر بر آنها مشتبه شد.

این بانوی ژاپنی شیعی به جایگاه ویژه زن در اسلامی اشاره و تصریح کرد: از دیگر عوامل مسلمان شدنم جایگاه بسیار والای زن در اسلامی است، در فرهنگ ژاپن اول پدر خانواده، بعد پسر و پس از آن مادر و دختر خانواده دارای جایگاه هستند، این در حالی است که در اسلام می خوانیم که بهشت زیر پای مادران است.

وی تاکید کرد: در ژاپن اصطلاحی داریم که می گوید "آسمان همیشه تو را می بیند"، معنای واقعی آن نظارت خداوند بر تمام امور است، لذا با اصل یکتاپرستی کاملا آشنا بودم و پس از آنکه جواب سوالاتم و اینکه زندگی تصادفی نیست را در قرآن یافتم، اطمینان حاصل کردم که گمشده ی من در اسلام است و پس از دو سال تحقیق و جستجو مسلمان شدم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059743

وب گردی

وب گردی