ایران تمام نقشه‌های استکبار جهانی را با شکست مواجه کرده است

ایران تمام نقشه‌های استکبار جهانی را در منطقه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تاکنون با شکست مواجه کرده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، اشکان ممبینی کارشناس ارشد مدیریت در یادداشتی در خصوص وضعیت جبهه مقاومت در منطقه و تاثبر انقلاب اسلامی ایران در شکست سیاست های خصومت آمیز جهان استکبار در طول چهار ده ای که از عمر آن می گذرد، پرداخته است.

متن یادداشت به شرح زیر است:

طوفان‌هایی که محور عبری،عربی، غربی در کشورهای منطقه به پا کرده بودند، به لطف خدا و با همت ملت‌های آزاده و دولت‌های برآمده از ملت‌ها رو به آرامش گذارده‌اند و درواقع برخی طرف‌های عربی و غربی به‌دنبال تحقق این توطئه بودند که وجهه ایران را در افکار عمومی ملت عراق مخدوش کنند چرا که ایران را مانع بزرگی بر سر راه تحقق نقشه‌ها و توطئه های آمریکایی-صهیونیستی منطقه می دانستند و می دانند.

آنها خوب می‌دانند تهران تمام نقشه‌های استکبار جهانی را در منطقه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تاکنون با شکست مواجه کرده است.

فرمانده شهید انقلاب اسلامی، سردار سپهبد قاسم سلیمانی توانست با هوشمندی و حمایت ملت‌های عراق و سوریه نقشه‌های تروریستی-تکفیری سلفی‌های وهابی را که سابقه زیادی در عملیات‌های مختلف داشته‌اند، ناکام بگذارد.

جمهوری اسلامی ایران در زمانی که منطقه درگیر داعش بود، مستشاران خود را برای تشکیل حشدالشعبی (بسیج مردمی) عراق و کمیته‌های مردمی سوریه به عراق و سوریه فرستاد و حمایت‌های گسترده‌ای از گروه‌های مقاومت لبنان، فلسطین و یمن کرده است که این روزها و پس از آنکه آمریکایی‌ها ناجوانمردانه سردار بزرگ اسلام سپهبد سلیمانی را به شهادت رساندند، سیلی‌های سختی به صورت ترامپ زدند و خواهند زد.

کد خبر: 1059757

وب گردی

وب گردی