ثبت‌نام مجدد آزمون ارشد از فردا آغاز می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد از فردا 14 بهمن‌ماه آغاز و تا 16 بهمن ادامه دارد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در 2 مرحله انجام شد اظهار کرد: مرحله اول ثبت‌نام این آزمون‌ها از 16 آذر آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده، 28 آذر پایان پذیرفت.

وی ادامه داد: بر اساس آمار نهایی، 481 هزار و 82 داوطلب در این مرحله ثبت‌نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مرحله دوم ثبت‌نام به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد علمی دانشجویی نشده‌اند، در نظر گرفته شده است. ثبت‌نام این آزمون از فردا 14 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا چهارشنبه 16 بهمن ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت‌نام در آزمون ارشد و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و دریافت دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که پیش از این در مهلت مقرر ثبت‌نام کرده بودند، اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان از 14 تا 16 بهمن روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

وی در پایان گفت: آزمون ورودی کارشناسی ارشد و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور پنجشنبه و جمعه 28 و 29 فروردین ماه برگزار می‌شود. داوطلبان می‌توانند از دوشنبه 25 فروردین تا چهارشنبه 27 فروردین برای دریافت کارت آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059762

وب گردی

وب گردی