عاشقان مذاکره طرفدار ولایت نیستند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس گفت: وزیر امور خارجه با سخنان خود نشان داد پیرو ولایت نیست زیرا رهبر معظم انقلاب در سخنان خود ایران را از مذاکره با آمریکا بر حذر داشته بودند.

دانیال یادگاری مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره عوامل ایستادگی چهل و یکساله مردم به پای انقلاب گفت:دین و مذهب اصلی ترین دلیل همراهی مردم با انقلاب بوده است. انقلاب اسلامی برگرفته از دین است و به همین دلیل مردم نیز با آن پیش رفته‌اند. دینی بودن انقلاب ایران منجر به این شده تا مردم به میدان آیند و برای آن جانفشانی کنند.

وی با اشاره به ولایت ایجاد شده در دل مردم اظهار کرد: این عامل نیز از موارد مهمی بوده که ملت را به پای انقلاب حفظ کرده است. امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره برای مردم با صداقت حقایق و واقعیات را گفته‌اند.

یادگاری در ادامه تصریح کرد: این صداقت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری خوشبختانه در همه شرایط فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حتی مقابله جدی با دشمنان مردم را در صحنه نگه داشته است.

وی با تاکید بر پیشرفت‌های علمی کشور خاطر نشان کرد: این عامل مهم نیز تاثیرات زیادی در استقلال و افزایش قدرت ایران داشته است. موشک‌هایی که امروز بر سر دشمنانمان فرود می‌آید حاصل تلاش متخصصان عرصه نظامی و امنیتی است و همین عوامل بازدارنده، امنیت کشور را به ارمغان آورده‌اند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه تمامی اقشار مردم برای حفظ امنیت نیز به میدان آمده‌اند اظهار کرد: ملت معتقد است با وجود مشکلات اقتصادی مسائل امنیتی ایران اهمیت بالایی دارند.

یادگاری در ادامه افزود: امنیت زمانی ایجاد می‌شود که نیروهایی در آن طرف مرزها برای ایران با دشمنان مبارزه کنند. اهمیت شهید حاج قاسم سلیمانی که در دل‌ها خودش را نشان داد به خاطر کارکردن او برای خدا بود.حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی به خاطر خلوص نیت او بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا عده‌ای در داخل کشور تصویر سیاهی از انقلاب نشان می‌دهند، اظهار کرد: تاریخ همواره پر بوده از افرادی که اینگونه بوده‌اند. چنین افرادی با اشرافی‌گری به سمت دنیا طلبی چرخیده‌اند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به وجود افراد خادم برای انقلاب اسلامی گفت: برخی با کنار گذشتن خواسته‌های خود همواره در کنار انقلاب ایستاده و برای پیشرفت کشور هر کاری می‌کنند در نتیجه هرگز در برابر نظام جمهوری اسلامی قد عام نمی‌کنند.

یادگاری با اشتباه خواندن سخنان ظریف در گفت‌وگو با همفته نامه اشپیگل مبنتی بر باز بودن در مذاکره بین ایران و آمریکا اظهار کرد: وزیر امور خارجه با این سخنان خود نشان داد پیرو ولایت نیست زیرا رهبر معظم انقلاب در سخنان خود ایران را از مذاکره با آمریکا بر حذر داشته بودند همچنین مردم با حضور در تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان دادند خواستار انتقام سخت هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم همواره به وظیفه خود برای انقلاب اسلامی ایران جامه عمل پوشانده‌اند، گفت: مسئولین را باید دید که چه کاری برای ملت و کشور انجام داده‌اند. مسئولان در هر مقامی هستند باید همواره قدردان مردم ایران باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059812

وب گردی

وب گردی