برگزاری جشن روخوانی قرآن در مدارس سمای سراسر کشور

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای مشهد از برگزاری جشن روخوانی قرآن در واحدهای سما کشور تا پایان سال تحصیلی جاری خبرداد.

جعفر کبیری سرمزده معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به فعالیت‌های دبیرخانه دائمی فعالیت‌های قرآنی سمای کشور گفت: کتاب «روخوانی نور» از سوی این دبیرخانه دائمی فعالیت‌های قرآنی سما به چاپ رسید و تا‌بدین لحظه تمامی دانش آموزان به صورت رایگان، این کتاب را دریافت کرده‌اند. این کتاب با زبانی روان و متناسب با سن دانش آموزان نوشته شده و استادان می توانند به صورت پویا و فعال آن را تدریس کنند.

وی افزود: قرار بر این است که تا اردیبهشت ماه و پایان سال تحصیلی جاری، جشن روخوانی سما ابتدا در واحدهای سمای مشهد و سپس در کل کشور برگزارشود تا تمامی دانش آموزان بتوانند قرآن را به صورت روان قرائت کنند.

کبیری خاطرنشان کرد: مربیان قرآنی مجربی برای آموزش روانخوانی قرآن جذب شده‌اند که تمامی آن‌ها دوره‌های آموزشی روشِ تدریس قرآن را گذرانده‌اند.

گفتنی است، فعالیت‌های قرآنی مدارس سما طی دو سال گذشته افزایش داشته است و دانش آموزان در تمامی حوزه‌های قرآنی از جمله ترتیل، تجوید، تفسیر و روانخوانی علاوه بر شرکت در مسابقات منطقه‌ای، به مسابقات استانی و کشوری راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059832

وب گردی

وب گردی