ایران در بالاترین سطح نظامی خود قرار دارد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان گفت: در حال حاضر ایران در معادلات بین‌المللی، توان نظامی و ارتباط دیپلماتیک با سایر کشورها به لطف تلاش‌های سپاه در بالاترین جایگاه ممکن قرار دارد.

محمد رمضانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جایگاه ایران در معادلات بین‌المللی در منطقه بیان کرد: در حال حاضر ایران با تلاش‌های شبانه روزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رشادت‌های سربازان گمنان امام زمان(عج) و نیروهای ارتش در بالاترین سطح قدرت و تعامل با سایر کشورها در جنوب غربی آسیا قرار دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل سال‌هاست به دنبال انزوای ایران در منطقه هستند، گفت: آمریکا به کمک برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به دنبال ایجاد مشکل برای ایران از جمله ساخت بمب‌ هسته‌ای، نبود آزادی‌های مدنی و رعایت نشدن حقوق بشر در ایران هستند؛ همچنین قطع ارتباط دیپلماتیک سایر کشورهای اسلامی و منطقه با ایران از سایر تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای انزوای ایران است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان به ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا زمانی که متوجه شد توان مقابله با قدرت ایران در منطقه را ندارند، در اقدامی عجیب و بدون تفکر و با امید به کاهش قدرت و توان نظامی و مشاوره‌ای ایران به سایر کشورها حاج قاسم و ابو مهدی المهندس را ترور کرد.

وی ادامه داد: مردم به همراه مسئولان بعد از شهادت سردار سلیمانی، خواستار انتقام سخت از مسببان ترور یعنی آمریکا و اسرائیل شدند. اقدام تلافی‌جویانه ایران در موشک باران پایگاه نظامی امریکا در عراق، دونالد ترامپ را در سخت‌ترین آزمون دوران ریاست جمهوری‌اش قرار داد.

رمضانی با اشاره به توان نظامی ایران بیان کرد: حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکایی عین الاسد در عراق نشان داد قدرت و توان نظامی آمریکا برخلاف آنچه که این کشور در رسانه‌ها بزرگنمایی می‌کند غیر قابل شکست نیست.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه آمریکا توان و جایگاه نظامی خود در دنیا را مدیون رسانه های قدرتمند است، گفت: آمریکا با ایجاد موج‌های رسانه‌ای برای کشورها و ملت‌های جهان مبنی بر اینکه توان نظامی آمریکا قابل شکست نیست؛ اما در واقعیت بارها از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضربات سنگینی را دریافت کرده است.

وی با انتقاد از سادگی و بی سیاستی برخی از کشورهای عربی در منطقه بیان کرد: آمریکا با هدف فروش اسلحه به کشورهای منطقه و عربی برای سران آنها این ترس را ایجاد کرده که ایران قصد حمله به این کشورها را دارد و آنها باید توان نظامی خود را افزایش دهند.

رمضانی با اشاره به اینکه توان ایران در منطقه به دو بخش مستقیم و غیر مستقیم تقسیم شده است، گفت: حملات سپاه پاسدارن به مواضع آمریکا در عراق و داعش در سوریه قدرت ایران را مستقیما به رخ جهانیان کشید؛ اما قدرتمند کردن گروه‌های مقاومتی فلسطینی، لبنانی، یمنی و غیره به صورت غیر مستقیم حکایت از توان بالای نظامی ایران دارد. حمله موشکی یمنی‌ها به تاسیسات پالایشگاه نفتی عربستان از جمله این موارداست.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در پایان خاطرنشان کرد: بر خلاف دسیسه‌های دشمنان از جمله آمریکا، اسرائیل و عربستان ایران با تمامی کشورهای همسایه و جهان روابط سیاسی خوبی دارد و قدرت نظامی ایران تنها برای دفاع از خود بوده و به هیچ عنوان قصد دست درازی به اراضی ملت‌ها و کشورهای دیگر را ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059855

وب گردی

وب گردی