نامگذاری بلوار اصلی دانشگاه آزاد خرم آباد به نام شهید قاسم سلیمانی

به منظور تجلیل از خدمات ارزشمند سردار رشید سپاه اسلام و اسوه مبارزه با استکبار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه اربعین شهادت این شهید والامقام بلوار اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد به نام وی نامگذاری و از تابلوی آن رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این مراسم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را چهره‌ای جهانی و شناخته شده مبارزه با تروریسم و سرباز ولایت بر شمرد و گفت: سردار سلیمانی در سال‌های زندگی پربار خود یار و یاور محرومان و مستضعفان جهان به شمار می رفت ودر نهایت نیز با دست یافتن به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت مزد سالها مجاهدت و ایثار خود را دریافت نمود و به عنوان شهید همیشه جاوید نام خود را در تاریخ این سرزمین جاودانه کرد.

بهاروند با اشاره به اینکه آرامش و امنیت امروز جامعه ما مرهون خون شهداست گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و در سال‌های پس از جنگ در عرصه مقابله با گروهک‌های معاند و اشرار و در ادامه با حضور در جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار و نابودی گروهگ تکفیری داعش واژه جهاد، ایثار و شهادت را به خوبی معنا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در ادامه تاکید کرد : دشمنان باید بدانند نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قلب ملت بزرگ ایران و مردم آزادی‌خواه جهان جاودانه است و همه ما نیز به عنوان سربازان اسلام در جبهه مقاومت و عرصه مبارزه با استکبار با قدرت از حریم ولایت، انقلاب و میهن دفاع می کنیم.

حجت الاسلام مهدی مرادیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز در این مراسم گفت: ویژگی بارز شهید سلیمانی اخلاص و توکل بر خدا بود و امیدواریم که خداوند به همه ما توفیق دهد در مسیر این شهید عزیز قدم برداریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059887

وب گردی

وب گردی