مسئولان، مردم را از انتخابات دلسرد نکنند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مردم به وقت نیاز پای انقلاب هستند مسئولان نیز هم با وارد کردن شبهه مردم را از انتخابات دل‌سرد نکنند.

محمد هادی اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره انقلاب اسلامی و‌مشارکت مردم ایران گفت: این حرکت مردمی بر اساس تفکر شکل گرفت و برپایه آرمان‌هایی نهاده شده است. جمهوری اسلامی ایران در مسیر خود همواره با مشکلات زیادی روبرو بوده اما مردم به دلیل آرمانی بودن انقلاب برای این نهضت بزرگ ایستادگی کرده‌اند.

وی ضمن تاکید بر اینکه آرمان‌های انقلاب پایه‌ای دینی دارند اظهار کرد: مردم به همین دلیل برای انقلاب خود جان می‌دهند زیرا حرکت آن‌ها در سال 1357 بر پایه اسلام بوده است.

به گفته دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دلدادگی مردم برای دین خود در تاریخ ثابت شده و ملت در زمان‌های مهم همیشه ایستادگی خود را نسبت به انقلاب نشان داده‌اند.

اسماعیلی با اشاره به کج روی برخی در داخل انقلاب خاطر نشان کرد: افرادی از اول رویه درستی نداشتند و بعضی هم به مرور با آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی مخالف شدند. معیار برای هر فردی حق است و این مهم نیز بر اساس گفتمان امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تبیین می‌شود. هر فردی که به حق نزدیک باشد بیشتر مورد اقبال قرار خواهد گرفت.

وی درباره وظیفه مسئولان در برابر مردم گفت: این افراد باید رویکرد مقاومت را در رفتار خود نشان دهند امروزه نیز جبهه مقاومت نیاز زیادی به گفتمان انقلاب اسلامی دارد که باید به آن نیز پرداخته شود.

وی درپایان تاکید کرد: مردم به وقت نیاز پای انقلاب هستند مسئولان نیز هم با وارد کردن شبهه مردم را از انتخابات دل‌سرد نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059929

وب گردی

وب گردی