مجلس دهم قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین را به درستی انجام نداد

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متأسفانه مجلس دهم نتوانست به درستی برای حل مشکلات کشور قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون‌ها را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد حیدری در اولین اردوی آموزشی-تشکیلاتی حیات طیبه ویژه اعضای تشکل‌های دانشجویی و استان تهران و اجلاس اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که امروز (دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه) در هتل فرهیختگان برگزار شد، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی مانند نور، بصیرت و بشارت در جهان است.

وی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی با شهادتش چراغ راهی برای پیشرفت انقلاب فراهم کرد. انقلاب یک شجره طیبه در دوره کنونی است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: ما در انقلاب و جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ادامه‌دار ولایت است و پرچم‌دار مقاومت و مبارزه با ظالمان جهان است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و باید تمام توانمندی‌ها را افزایش دهیم و کاستی‌ها و ضعف‌ها جبران شود. ارتباط دو سویه مردم با رهبری و رهبری با مردم ویژگی و رمز موفقیت انقلاب در جهان است.

حیدری عنوان کرد: امام خمینی می‌فرمایند اگر در هر انتخاباتی و موضوعی رای مردم گرفته نشود، حق الناس بر گردن نظام و انقلاب است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نقد بیشتری بر مجلس دهم نسبت به مجلس‌های قبلی وارد است، گفت: متاسفانه مجلس دهم نتوانست به درستی برای حل مشکلات کشور قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون‌ها را انجام دهد.

وی اضافه کرد: طبق گفته رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی در راس امور کشور قرار دارد و فعالیت مجلس یک کار تشکیلاتی است.

به گفته حیدری، مجلس شورای اسلامی ناظر بر تمام امور کشور و اقدامات و کارکردهای مسئولان است و اگر مسئولی به درستی وظایف خود را انجام ندهد باید توسط مجلس و نمایندگان توبیخ شود.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی باید مطالبه‌گر از مسئولان و دولت باشد. اگر مجلس به درستی فعالیت کند، هیچ مفسد اقتصادی در کشور وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه بزرگ اجتماعی از جوانان انقلابی و نخبه کشور است. بهترین استادان و آزمایشگاه‌های کشور را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

حیدری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید مسئله‌محور در کشور حرکت کند و در حل مشکلات مردم و جامعه اثر‌گذار باشد. دانشگاه آزاد اسلامی باید همانند بیمارستان دردهای مردم را مداوا کند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر بین دانشگاه و مردم فاصله افتاده است، گفت: استادان و دانشجویان برگرفته از جامعه هستند پس باید در خدمت مردم باشند.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم دارد در بومی‌سازی سرورهای دانشگاهی ورود پیدا کند.

حیدری عنوان کرد: متاسفانه برخی نماینده‌های مجلس شورای اسلامی از وزرا پول می‌گیرند تا در مجلس استیضاح نشوند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دانشگاه به عنوان مرجع علمی، فرهنگی، سیاسی و غیره و تشکل ها به عنوان قشر فرهیخته جامعه نقش به سزای در آگاه سازی مردم برای انتخاب کاندیداهای مجلس بر عهده دارند.

حیدری اضافه کرد: در حال حاضر مجلس انقلابی لازم است تا راه شهدای محور مقاومت را ادامه دهد.

این مسئول دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: مردم باید با بصیرت خود نمایندگان انقلابی را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

وی اضافه کرد: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به تمامی واحدها ابلاغ کرده که تشکل‌های دانشجویی می‌توانند جلسات انتخاباتی برای انقلاب و نظام و نه برای شخص و جریان سیاسی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059940

وب گردی

وب گردی