دانشگاه آزاد می‌خواهد علم را با فرهنگ اصیل اسلامی و توسعه کشور همخوان کند

مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ریزی‌های خود به‌دنبال آن است که علم را با فرهنگ اصیل اسلامی و رشد و توسعه کشور همخوان کند.

سید مجید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اظهار کرد: ورود امام خمینی (ره) به ایران سرآغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است. به قول بنیان‌گذار کبیر انقلاب: «انقلاب ما انفجار نور بود.»

وی ادامه داد: تجدید میثاق با امام (ره) به ما یادآوری می‌کند اهدافی که ایشان برای انقلاب اسلامی ترسیم کردند باید با جدیت، همت و کوشش هرچه تمام‌تر پیگیری شود. همچنین این حرکت پیام مهم‌تری نیز دارد؛ در حوزه‌های جهادی و انقلابی به آرمان‌های امام (ره) وفادار هستیم و برای پیشرفت و توسعه کشور در تمام ابعاد با اتکا به توانمندی داخلی تلاش می‌کنیم.

مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادمان باشد نقطه‌قوت ما این است که خود را هرچه بیشتر به امام (ره) و شهدا نزدیک کنیم تا ان‌شاءالله امام (ره) با دعای خیر و عنایت، کمک کنند خیز بلند انقلاب اسلامی را ادامه دهیم و تکمیل کنیم تا به حرکت جهانی حضرت ولیعصر (عج) متصل شویم و وظیفه سربازی خود را به‌خوبی انجام دهیم.

موسوی بیان کرد: خیزی که دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های فناوری برداشته، علم را با مباحث مهارتی و تخصصی ممزوج کرده تا هر منطقه بتواند با کسب علم و دانش، مؤثر باشد. مژده بزرگ برای مردم این است که دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ریزی‌های خود به‌دنبال آن است که علم را با فرهنگ اصیل اسلامی و رشد و توسعه کشور همخوان کند.

وی در پایان گفت: تحصیل در دانشگاه نباید فقط به‌صرف دریافت مدرک باشد و خروجی و محصول دانشگاه باید بتواند گرهی از مشکلات کشور باز کند. دانشگاه آزاد اسلامی با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده تا پرشتاب‌تر، عمیق‌تر و کاربردی‌تر از گذشته، اهداف خود را برای پیشرفت و توسعه کشور اسلامی دنبال کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059948

وب گردی

وب گردی