لذت رانندگی فراموش نشدنی با ابر خودروها در کیش!

کیش، جزیره گرم و آفتابی ایران هر چیزی را که قرار است باعث خوش گذراندن و ساختن یک سفر رویایی برای هر کسی شود را دست چین کرده و هر مسافری از هر جایی به آن سفر می کند را راضی نگه داشته است.

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیوز، افراد زیادی هستند که راحت ترند که در سفر، خودشان رانندگی کنند و هر کجا که دوست دارند، بروند. با اجاره ماشین در کیش که معمولا آن را به اصطلاح، رنت کار کیش هم می گویند؛ حتی این نیاز مسافرانی که به کیش سفر می کنند را نیز بر آورده می سازد. اگر مسافر کیش هستید، با ما همراه باشید زیرا امروز می خواهیم تا در این مقاله، همه چیز را درباره کار رنت کیش برایتان توضیح دهیم. برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما کیش همین حالا اینجا را کلیک کنید.

همه چیز درباره شرایط اجاره خودرو در کیش

اجاره ماشین یا به اصطلاح رنت کار (Rent Car)، راهکاری برای مسافرینی است که در سفر با تور کیش می خواهند، ماشین اجاره کنند و خودشان به هر جایی که می خواهند، بروند. در واقع آن ها با استفاده از این کار می توانند سفر راحت تری را تجربه کنند.

در واقع هر مسافری به راحتی می تواند برای اجاره ماشین در کیش اقدام کند. اگر قصد سفر با تور کیش را دارید و می خواهید تا در این شهر ماشین اجاره کنید، تنها باید به قوانین مشخص و واضحی که برای آن وجود دارد، دقت نمایید و با به جا آوردن دستورالعمل های لازم، ماشین مورد نظر خود را اجاره فرمایید.

لازم است بدانید که برای اجاره اتومبیل در کیش باید مدارکی همچون؛ کارت ملی، اصل گواهینامه معتبر رانندگی و یک فقره چک و یا پول نقد به عنوان ضمانت به شرکتی که قصد دارید تا از آن ماشین اجاره کنید، ارائه دهید.

بعد از این که صحت مدارک ارائه شده توسط شما به موسسه ای که تصمیم دارید از آن ماشین اجاره کنید تایید شد، قراردادی بین شما و موسسه منعقد خواهد شد.

نکته اولی که دانستن آن برای مسافرین تور کیش در این زمینه لازم هست این است که ماشینی که در اختیار شما قرار داده می شود، بدون راننده است و تنها هزینه اجاره ماشین از شما دریافت خواهد شد.

مدت زمان اجاره هر ماشین در کیش، 24 ساعت است.

همچنین می توانید برای بنزین زدن از کارت سوخت هوشمند خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید، موسسه ای که برای اجاره ماشین در کیش نظر گرفته اید حتما عضو مجتمع رنتکاران کیش باشد و دارای مجوزهای لازم برای وجاهت فعالیت قانونی خود باشد.

یکی از نکات مهم دیگری که درباره اجاره اتومبیل در سفر با تور کیش وجود دارد این است که با وجود این که هزینه اجاره تمامی اتومبیل ها در یک جدول ارائه می شوند اما با این حال ممکن است گاهی اوقات برخی از آن ها موجود نباشند و یا این که دچار افزایش و یا کاهش قیمتی شده باشند و در نهایت قیمت اعلام شده به شما، با چیزی که در جدول می بینید مطابقت نداشته باشد.

همچنین از شروط موسسات اجاره اتومبیل کیش چه برای محلی ها و ساکنین همیشگی جزیره و چه برای مسافرانی که با تور کیش به این شهر سفر می کنند، همان ابتدا، تقریبا برابر با هزینه اجاره یک روز اتومبیل از متقاضی وجه نقد دریافت می‌شود و این پول به مدت 3 روز حداقل و 10 روز حداکثر، نزد موسسه ای که از آن ماشین را اجاره شده است، به صورت امانی باقی می ماند.

علت این کار نیز این است که اگر احتمالا فردی که ماشین را اجاره کرده دچار تخلفات راهنمایی و رانندگی شد و یا ضرری به ماشین رساند، هزینه های پیشامدی و جرایم از آن پول پرداخت شود.

در صورتی که هیچ تخلفی اتفاق نیفتاده بود و ماشین هم کاملا سالم بود، پس از مشخص شدن وضعیت خلافی ماشین، مبلغ دریافت شده کاملا از طرف موسسه مذکور پس داده خواهد شد.

در وبسایت الی گشت می توانید تور های کیش را بصورت آنلاین مقایسه و با اطمینان خاطر رزرو کنید:

https://www.eligasht.com/tours/تور-کیش/

نکات مهم برای رانندگی در کیش

رعایت نکاتی که در ادامه برایتان می آوریم، کاملا مهم و ضروری است و در کنار اطلاع از قوانین رنت کار کیش، برایتان بسیار کاربردی خواهد بود.

● قانون شماره یک برای کسانی که در کیش رانندگی می کنند این است که به هیچ عنوان آلودگی صوتی ایجاد ننمایند زیرا، هرگونه صدایی که منجر به آلودگی صوتی شود، کاملا خلاف قانون این جزیره است و جریمه دارد.

● حتما در حین رانندگی کمربند ایمنی خود را ببندید.

● به دوربین های کنترل سرعت و عوامل نامحسوس راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشید.

● از داخل اتومبیل خود به بیرون زباله پرتاب نکنید.

● در مناطق تفریحی و سیاحتی، حداکثر سرعت مجاز 50 کیلومتر بر ساعت است.

● مسافرین تور کیش توجه داشته باشند که میزان نرخ هزینه جریمه ها در کیش، 2 برابر دیگر مناطق است، لذا در رعایت قانون، کوشا باشید.

این مقاله به انتها رسید و ما سعی کردیم در طی آن، همه چیز را درباره قوانین و شرایط اجاره ماشین در کیش برای شما بازگو کنیم. لطفا به این نکته توجه داشته باشید که ماشین هایی که برای اجاره گذاشته می شوند، اکثرا ماشین های مدل بالا هستند پس، در حفاظت از آن ها در زمانی که تحت اختیار شما هستند، کوشا باشید.

همچنین به عنوان نکته آخر، پیشنهاد می کنیم تا خرید بلیط هواپیما کیش، تور کیش و یا رزرو هتل کیش را از بهترین شرکت های خدمات مسافری و گردگشری ایران تهیه نمایید تا سفری خوب و فرانوش نشدنی به جزیره کیش را تجربه کنید. برای دریافت اطلاعات کامل و رزرو آنلاین هتل های کیش اینجا را کلیک کنید.

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

انتهای پیام/

کد خبر: 1059976

وب گردی

وب گردی