مسدود کردن صفحه موزه 13 آبان توسط اینستاگرام

صفحه موزه 13 آبان (لانه جاسوسی سابق آمریکا) در اینستاگرام بدون هیچ گونه اخطار قبلی از دسترس خارج کشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی کشور، پس از انتشار اخبار اضافه شدن گورستان نمادین سربازان آمریکایی در لانه جاسوسی آمریکا(مجتمع فرهنگی دانشجویی 13 آبان) و بازتاب آن در سطح خبرگزاری‌ها و شبکه‌های خبری بین‌المللی، شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به مسدودسازی صفحه لانه جاسوسی کرد.

این اقدام نشان از این دارد که این اینستاگرام در اختیار محض آمریکا و ایادی جنایتکاران بوده که با این عمل نشان داده‌اند آزادی بیان و دموکراسی برای آنها هیچ جایگاهی نداشته و فقط شعار آن را با استفاده از بنگاه‌های دروغ پراکنی خود در سراسر جهان منتشر می‌کنند.

اینکه یک پلتفرم شبکه اجتماعی به راحتی در کشور فعالیت دارد و از امکانات و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور به راحتی استفاده کرد؛ اما هیچگونه نظارت درستی بر آن وجود ندارد تا جایی که مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام به راحتی صفحات رسمی و غیررسمی همسو با آرمان‌های انقلاب اسلامی را مسدود می‌کند. اما صفحات برانداز و توهین کننده به ملت ایران و مسئولان کشور به راحتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند نشان از ضعف دستگاه‌های متولی در حوزه نظارت بر فضای مجازی دارد.

همچنین از وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی انتظار می‌رود برای سازمان دهی شبکه‌های اجتماعی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060004

وب گردی

وب گردی