نقاب زنندگان نفوذی دانشگاه حرمت علم و استادان را شکستند

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: لیدرهای نفوذی منافقین با رخنه در صحن چند دانشگاه حرمت علم و پژوهش و استادان را شکستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، مجتبی زارعی در جمع جنبش استادی کرمانشاه گفت: حادثه کم سابقه‌ای از میان دانشگاه‌های جهان در تعداد کمی از دانشگاه‌های ما اتفاق افتاد و برخی نفوذی‌های منافقین با سوء استفاده از حادثه غمبار هواپیمای اوکراینی علیه نظام و استادان به شعارهای ساختارشکنانه مبادرت کردند.

رئیس بسیج اساتید کشور عنوان کرد: خطاب قراردادن استادان و بیشرافت خواندن استادان در هیج جای جهان واقع نشده و با فرهنگ و زیسته دانشجویان ایران همخوانی ندارد. با توجه به هم‌زمانی فوری و در لحظه واکنش ترامپ و پمپئو و منافقین و بررسی نوع عملیات میدانی لیدرهای نقاب زننده در صحن دانشگاه و تلاش‌شان برای کشته سازی در محیط علمی، منافقین آدمکش مسئول اصلی دشنام‌ها به نظام و جامعه محترم استادان دانشگاه بودند.

وی ضمن ناکافی دانستن اظهارات برخی روسای دانشگاه‌ها در صرفا محکومیت رخنه پارتیزان‌ها به صحن دانشگاه‌ها که با حضور در جلسه شورای تحقق سند تحول دانشگاه‌ها به اعضا ارائه می‌دادند، گفت: شعار ننگین بی‌شرف خواندن استادان در مواجهه چهره به چهره آشوبگران با استادان و روسای دانشگاه در حادثه گفته شده از سوی برخی دانشجو نماها که با تحریک لیدرهای نقاب زننده مبادرت شد، به عنوان لکه‌ای ننگ آور در تاریخ علم و دانشگاه‌ها ثبت خواهد شد.

زارعی در پایان با قدرانی از مهارت ابومازن در رد تماس تلفنی ترامپ در اره معامله قرن گفت: با این که ما به سوابق سازش در حکومت خودگردان فلسطینی اعتراضات شدیدی داریم اما از این اطلاع رسانی ابومازن که گفت:« نفس پاسخ احتمالی من به تلفن ترامپ، موجب سوء استفاده آمریکا می‌شد ووی تاکید دارد که درباره معامله قرن با من مشورت داشته است.» میگوییم ای کاش وزیر امور خارجه ایران هم در مصاحبه با اشپیگل آن حرف‌های خلاف شوون ملی را نمی‌زد و موجب سرافکندگی خودش و دولت و ملت در جنگ شناختی مقابل ترامپ تاجر قمار باز نمی‌شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060005

وب گردی

وب گردی