مانیتورینگ پزشکی ایران ساخت رونمایی شد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری طرح کلان ملی فناور مانیتور علائم حیاتی بیمار را رونمایی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دستگاه مانیتور علائم حیاتی بیمار با قابلیت سوییچ به سیستم پکس بیمارستانی با مدیریت و راهبری مرکز طرح‌های کلان ملی فناوری و توسط یک شرکت دانش بنیان با موفقیت انجام شده است.

این دستگاه قادر به پایش مستمر و دقیق پارامترهای حیاتی هر بیمار مانند علایم حیاتی قلب، درصد اکسیژن، حرارت، فشار و تنفس و همچنین اتصال به آرشیو تصاویر پزشکی pacs است. این محصول دانش بنیان ایران ساخت امکان نمایش همه علایم حیاتی و همچنین مجموعه تصاویر پزشکی هر بیمار مانند ام آر آی، سی تی اسکن و رادیولوژی را دارا است.

از مهم‌ترین دستاوردها و مزایای این محصول می‌توان به بهبود و تسهیل فرآیند درمانی بیماران از طریق ارائه اطلاعات کامل و دقیق به پزشکان و صرفه جویی در وقت پزشک و کاهش زمان تشخیص بیماری اشاره کرد. در حال حاضر این محصول موفق به اخذ همه مجوزهای بهره برداری از اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین گواهینامه کیفیت CE اروپا شده است.

این شرکت با بهره‌گیری از توانمندی بومی و نیروی انسانی متخصص در رمینه طراحی و تولید تجهیزات دانش بنیان مانیتور علایم حیاتی بیمار فعالیت می کند. این شرکت با افزایش گستره کاربری تجهیزات مانیتورینگ حوزه سلامت هم اکنون به عنوان تنها طراح و دارنده فناوری اتصال به آرشیو پزشکی در ایران، نیاز صنعت پزشکی را تامین می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060017

وب گردی

وب گردی