مسابقه ایده شو صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی برگزار می‌شود/ معرفی ایده های برتر به مراکز شتابدهنده

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی صفادشت از برگزاری مسابقه ایده شو صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی در اسفندماه خبر داد.

سپیده بهرامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مسابقه ایده‌شو صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی گفت: مسابقه‌ای تحت عنوان «ایده‌شو صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی» در واحد صفادشت با هدف تعامل بیشتر فرهیختگان و معرفی ایده‌های آنها به صنعت برگزار می‌شود.

او با بیان این که این مسابقه در سطح ملی خواهد بود اضافه کرد: سایر واحدهای غرب استان تهران، از جمله باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شهرقدس و ملارد، همچنین مرکز تحقیقات گیاهان دارویی شهرقدس، مدرسه اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس، مرکز رشد و فناوری‌های نوین در صنایع کوچک و متوسط واحدهای غرب استان تهران در برگزاری این مسابقه از باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد صفادشت حمایت می‌کنند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی صفادشت در پاسخ به این سوال که چه ارگان‌هایی در برگزاری این مسابقه با واحد صفادشت همکاری دارند گفت: مرکز تحقیقات علوم تغذیه و صنایع‌غذایی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، سازمان بسیج علمی و فناوری استان تهران، مرکز آموزشی علمی کاربردی نان سحر، انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی ایران و کارخانجات فعال در زمینه صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی از جمله ارگان‌هایی هستند که با واحد صفادشت همکاری کرده و از برگزاری این مسابقه حمایت خواهند کرد.

به گفته او این مسابقه بستری را فراهم می‌کند تا دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تمام مقاطع تحصیلی، فرصت ارائه ایده‌های خود جهت رفع مشکلات صنعت، بهبود کیفیت و ارتقای ارزش و تنوع محصولات را داشته باشند و شرایطی برای به ثمر رساندن اید‌ه‌ها و تقویت ارتباط با صنعت را فراهم می آورد.

او تاکید کرد: در این راستا تعامل با صنعت انجام شده و نیازسنجیها صورت گرفته است و محورهای مسابقه جهت دستیابی به این اهداف تعریف شده است.

بهرامی با تاکید بر این که برگزاری نمایشگاه از محصولات ایده‌های ارائه شده و کارگاههای توانمندسازی از برنامه‌های جانبی این مسابقه است اظهار کرد: شرکت‌کنندگان فرصت دارند ایده‌های خود را تا 15 اسفند ماه 1398 در سایت bpj.safaiau.ac.ir/match بارگذاری کنند. ایده‌های ارسال شده توسط کمیته داوران متشکل از اعضا هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت، شهرقدس، علوم پزشکی تهران، نور، شیراز، گرمسار و همچنین دانشگاه تهران، دانشگاه علمی کاربردی نان سحر و پژوهشگاه استاندارد بررسی شده و نتایج در مراسم اختتامیه اعلام می‌شود.

او بیان این که مراسم اختتامیه در اردیبهشت ماه 1399 با حضور فعالان صنعت برگزار می‌شود، تصریح کرد: به نفرات برگزیده در هر یک از گروه‌های صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی و دارویی جوایز نقدی نفیسی اهدا شده و همچنین ایده‌های برتر به مراکز رشد، پارک علم و فناوری و مراکز شتابدهنده معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060023

وب گردی

وب گردی