بانوان انقلابی همگام با مردان مجاهدت کردند/ گام دوم انقلاب، گام کارآمدی است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت:‌ بانوان انقلابی و ایرانی توانستند در مسیر انقلاب اسلامی همراه و همگام با مردان، مقاومت توأم با مجاهدت و اخلاص انجام دهند و شهیده تقدیم انقلاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدجواد نیک‌روش در همایش بانوی انقلابی که عصر امروز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه 98 در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: تقارن دهه فجر و زمان برگزاری همایش بانوی انقلابی نشان‌دهنده جایگاه ارزش زنان در انقلاب است.

وی ادامه داد: بانوان انقلابی و ایرانی توانستند در مسیر انقلاب اسلامی همراه و همگام با مردان، مقاومت توأم با مجاهدت و اخلاص انجام دهند و شهیده تقدیم انقلاب کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: همچنین زنان با تربیت فرزندان و خانواده‌های انقلابی و مذهبی، سربازان بسیاری تحویل انقلاب و امام (ره) دادند.

وی اضافه کرد: در گام دوم انقلاب، آمادگی زنان روز‌به‌روز بیشتر خواهد شد و بانوی تراز انقلاب اسلامی به گفته مقام معظم رهبری، الگوی زن مسلمان در مقابل الگوی غربی و شرقی خواهد بود.

به گفته نیک‌روش، همایش‌های انقلابی با محوریت زنان برای معرفی بیش از پیش شاخص‌های بانوی تراز انقلاب اسلامی تلاش می‌کند. معرفی الگوهایی که توانستند هر کدام به نوبه خود این شاخص‌ها را در جامعه بروز و ظهور دهند بسیار مهم است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: در تقویت نهاد جمهوری اسلامی با همت خواهران دانشجو که سربازان جنگ نرم هستند، پیش خواهیم رفت و امیدواریم این برنامه گامی در راستای اهدافی باشد که می‌خواستیم و امیدواریم این برنامه در سطوح دیگر جامعه هم پیگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب، گام کارآمدی انقلاب اسلامی است و نسل جدید باید پیشرو و هدایت‌کننده کارآمدی انقلاب در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060045

وب گردی

وب گردی