برای پیروزی مقابل دشمن نیاز به هوشیاری مسئولان و همدلی مردم است

استاد دانشکده الهیات دانشگاه تهران گفت: متأسفانه دشمن انقلاب و نظام، شناخت خوبی از ایران و مردم کشورمان دارد، برای پیروزی در این میدان نیاز به هوشیاری مسئولان و همدلی مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، طوبی کرمانی در همایش بانوی انقلابی که عصر امروز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه 98 در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: یکی از رسوم و آیین‌های مردم ایران در پایان سال، خانه‌تکانی است. هم‌اکنون در پایان چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی نیز باید خانه دل ملت برای استقبال از انتخابات و مجلس جدید آماده شود.

وی عنوان کرد: متأسفانه دشمن انقلاب و نظام، شناخت خوبی از ایران و مردم کشورمان دارد، برای پیروزی در این میدان نیاز به هوشیاری مسئولان و همدلی مردم است.

استاد دانشکده الهیات دانشگاه تهران گفت: شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد مردم ناامیدی و یأس را در دل خود راه نمی‌دهند. دشمنان انقلاب در کارویژه‌ای خاص به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب هستند.

کرمانی در پایان خاطرنشان کرد: از رأی‌اولی‌ها نباید پرسید رأی می‌دهی یا در انتخابات شرکت می‌کنی؟ اگر این نوجوان بگوید خیر؛ به حیثیت خود و دیگران صدمه وارد خواهد کرد؛ زیرا این پاسخ به این معنا است که پایبند به انقلاب و مردم‌سالاری دینی نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060052

وب گردی

وب گردی