مسابقه توریسم مذهبی و معماری پارامتریک در شیراز برگزار می‌شود

پنجمین نشست راهبری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد به میزبانی واحد شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شیراز، پنجمین نشست راهبری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد با هدف هم اندیشی نمایندگان ستاد مرکزی باشگاه با رؤسای باشگاه‌ها در واحدها، تعامل، ارزیابی و نظارت و همچنین هدایت و توانمندسازی علمی دانشجویان و حمایت از انجمن‌های علمی و ... در واحد شیراز برگزار شد.

علیرضا عموعابدینی مدیرکل مسابقات و رویدادهای علمی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست از تغییر در دستورالعمل و شیوه طرح‌های پژوهشی دانشجویی خبر داد و گفت: در این رویکرد به دنبال ساده سازی، فراگیری و آموزش نیروی متخصص هستیم.

وی افزود: در این راستا طرح‌های پژوهشی به منظور حمایت و هدایت ایده‌های نوآورانه و افزایش مشارکت دانشجویان در راستای حل مشکلات منطقه‌ای و کشور در سه گروه طرح‌های حاصل از مسابقات، طرح‌های فراخوانی و طرح‌های نوآورانه تعریف شده‌اند.

عموعابدینی خاطر نشان کرد: فراخوان طرح‌های تحقیقاتی و فناورانه دانشجویی98 (فطرت) با محورهای کشاورزی و منابع طبیعی، داخلی سازی محصولات و خدمات خارجی، ایمنی و مدیریت بحران، اندیشه ورزی در زمینه بهبود روندهای جاری کشور و نقش باشگاه در تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است.

زهراسادات ذبیحین‌پور جهرمی مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست گفت: در راستای تسهیل در عضویت و استفاده از دانشجویان و دانش آموزان مستعد دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین هدایت، توانمندسازی و حمایت از آنها، آئین نامه‌های عضویت، حمایت و تسهیلات باشگاه که به تصویب هیأت امنای باشگاه رسیده است بزودی ابلاغ خواهد شد.

همچنین سیدامیرشمس‌نیا، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان فارس گفت: استان فارس در راستای مسابقات ملی هر استان متولی مسابقات ایده تا عمل دانشجویی متولی دو مسابقه توریسم مذهبی و معماری پارامتریک است که مسابقه توریسم مذهبی در 15 اسفند ماه سال جاری به صورت مجازی و مسابقه معماری پارامتریک در شهریور ماه 1399 به میزبانی واحد شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060089

وب گردی

وب گردی