مسئولانی که توان مقاومت دربرابر دشمنان ندارند، استعفا بدهند

دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زابل در بیانیه‌ای اعلام کردند: آقایان به اصطلاح روشنفکر، امروز با شما اتمام حجت می‌کنیم اگر تاب ایستادگی و مقاومت در برابر سیل دشمنان ملت را ندارید، از سمت خود استعفا دهید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زابل به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کردند.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران، مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه‌ای است که اندیشه‌ای جزء عزت اسلام در سر نداشت. ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد آور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زابل عنوان شده است:‌ دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را با رهنمودهای رهبری مدبر و فرزانه و حکیم در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد. پیام ملت‌های مقاومت منطقه بعد روزهایی که آمریکای تروریست، دست به ترور فرماندهان بین المللی محور مقاومت زد و فرزند رشید ملت ایران و اسلام را به شهادت رساند این است که دیگر هیچ جایی در منطقه برای نیروهای تروریستش امن نخواهد بود و باید منطقه را ترک کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آمریکای تروریست و ترامپ احمق با به شهادت رساندن فرماندهان بین‌المللی محور مقاومت، بزرگترین اشتباه راهبردی را انجام دادند زیرا که دیگر اسرائیل باید برای نابودیش لحظه شماری کند. رونمایی از معامله قرن یعنی رونمایی از نابودی اسرائیل که در آینده نزدیک رقم خواهد خورد. و اما امروز هم هستند کسانی که در داخل دم از مذاکره با آمریکایی را میزنند که دستور ترور حاج قاسم را صادر کرده و می‌گویند ما با آمریکا مذاکره می‌کنیم، آقایان به اصطلاح روشنفکر، امروز با شما اتمام حجت می‌کنیم اگر تاب ایستادگی و مقاومت در برابر سیل دشمنان ملت را ندارید، از سمت خود استعفا دهید.

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های زابل در این بیانیه بیان کردند: بی‌شک تجربه مردم در بی‌نتیجه بودن راهی که مسئولان رفتند و باعث شد تا کشور چندین سال از پیشرفت بازماند مانع از ادامه دادن این مسیر خواهد شد و بسیج دانشجویی نیز از تمام ظرفیت‌ها برای رسوا کردن مسیری که از اول هم غلط بود و همچنین آن لیبرالیست‌ها و منافقانی که هنوز سودای قدم گذاشتن در این مسیر غلط را دارند، استفاده کرده و میکند و به پشتوانه ملت مقتدر ایران و رهبر معظم انقلاب، اجازه خروج انقلاب را از مسیر اصلی خودش نخواهد داد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: اکنون که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب و چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم، ملت رشید ایران بار دیگر همانند سال‌های گذشته با شرکت فعال در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن فریاد پیروزی اسلام و اقتدار نظام اسلامی ایران و استمرار خط مقاومت، قافله شهیدان انقلاب اسلامی را سر داده و زمینه را برای انتخاباتی سرنوشت ساز آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060090

وب گردی

وب گردی