اعزام 9 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات جهانی لهستان در سال آینده

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از اعزام 9 تیم این دانشگاه به مسابقات جهانی لهستان در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،، کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه مسابقات هندبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (جام فجر) که به میزبانی واحد نجف آباد برگزار شد، با اشاره به اعزام 9 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات جهانی لهستان در سال آینده، گفت: در صورت اعزام تیم هندبال به این مسابقات، انتخاب اعضای این تیم از بین ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات خواهد بود.

جوانمرد با اشاره به امکانات و سالن‌های ورزشی مطلوب و میزبانی خوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، اظهار داشت: با توجه به نظر کارشناسی رئیس فدراسیون هندبال، این مسابقات از کیفیت قابل قبولی برخوردار بود و امیدواریم این واحد دانشگاهی در سال آینده مجدداً میزبان این مسابقات باشد.

وی افزود: در سال جاری 26 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های کشتی، وزنه برداری، ووشو، کاراته و تکواندو در دو بخش آقایان و خانم ها در لیگ برتر حضور پیدا کردند.

جوانمرد با اشاره به وجود پتانسیل بالا در رشته هندبال در دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه در استان اصفهان از مساعدت و پیگیری رشد این رشته پرطرفدار ورزشی و حضور آن در لیگ برتر از طریق طرح در شورای عالی ورزش به ریاست دکتر طهرانچی خبر داد.

مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: سناریوی دشمن، بی انگیزه و بی تفاوت کردن جوانان است و ورزش بهترین ابزار و قدرت نرمی است که با برگزاری این گونه مسابقات و با همت دانشجویان ورزشکار خواهیم توانست این سناریوی دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060100

وب گردی

وب گردی