نخستین جشن روپوش سفید ویژه دانشجویان پرستاری و مامایی برگزار شد

نخستین جشن روپوش سفید دانشجویان ورودی 98 رشته‌های پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در ایام‌الله دهه فجر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهسا شریفی نودهی مدیر گروه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در آیین جشن روپوش سفید این واحد دانشگاهی که به منظور توجیه و آشنایی دانشجویان ورودی جدید با فضای کار بیمارستانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، ورود دانشجویان رشته‌های پرستاری و مامایی را به عرصه‌ی بالین تبریک گفته و اظهار کرد: پرستاری بالاترین مرتبه مراقبت از یک فرد بیمار است و بخش مهمی از کادر پزشکی را تشکیل می‌دهد.

مدیر گروه رشته پرستاری واحد سمنان تأکید کرد: با توجه به اهمیت این رشته و ارتباط مستقیم با جان بیمار دانشجویان و کارآموزان پرستاری باید جایگاه خود را جدی بگیرند.

عضو هیات علمی واحد سمنان خاطر نشان کرد: دانشجویان باید ایثار، فداکاری، همدلی با بیمار و اخلاق حرفه‌ای را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند، تا بتوانند مفید واقع شوند و نیازهای یک بیمار را رفع کنند.

شریفی با ابراز رضایت از برگزاری نخستین جشن روپوش سفید در واحد سمنان تصریح کرد: این جشن به دانشجویان و کارآموزان یادآوری می‌کند که پرستار و ماما در هنگام قرارگرفته در بالین بیمار تعهداتی دارد که باید به آن‌ها پایبند باشد.

سخنرانیمریم حیدری مدیر گروه رشته مامایی و فاطمه احدی پیشکسوت رشته پرستاری، بیان تجربه توسط دانشجویان فارغ‌التحصیل، پخش کلیپ و ثبت خاطره همراه با عکس یادگاری از دیگر بخش‌های این مراسم بود که به همت انجمن علمی پرستاری و همکاری روابط عمومی در فضایی صمیمی همراه با شور و نشاط در سالن آمفی‌تاتر فرزانگان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060104

وب گردی

وب گردی