ثبت‌نام کنکور 99 آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز آزمون سراسری سال ۹۹ خبر داد و گفت: داوطلبان تا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به آغاز ثبت‌نام کنکور 99 اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد امروز چهارشنبه، 16 بهمن ماه جاری آغاز شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام این آزمون منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد و تا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه ادامه دارد. داوطلبان در مهلت تعیین‌شده باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دفترچه راهنما و همچنین اطلاعیه تکمیلی درباره ثبت‌نام رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان توزیع کارت آزمون گفت: کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور 99 تیر ماه سال آینده روی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت، در این راستا داوطلبان تا یازدهم تیر‌ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی درباره زمان برگزاری این آزمون بیان کرد: براساس برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته، کنکور سراسری در 12 و 13 تیرماه در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود. کارنامه اولیه داوطلبان در دهه دوم مرداد ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند به صورت اینترنتی انتخاب رشته کنند.

به گفته توکلی، نتیجه نهایی کنکور در دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060144

وب گردی

وب گردی