برگزیدگان جشنواره هنر، ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت تقدیر شدند+ اسامی

در مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی و استان البرز از نفرات برگزیده بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرج، در این مراسم اختتامیه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، عبدالمجید طالب تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، علی عزتی رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی واحد کرج، حجت الاسلام والمسلمین داود خوشباور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و جمعی از مسئولین فرهنگی، قرآنی، دانشگاهی و استانی حضور داشتند.

در ابتدای مراسم و پیش از حضور در سالن اجتماعات شهید مطهری واحد کرج، مسئولین حاضر با زیارت مزار شهدای گمنام واحد کرج، ضمن نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه، به روح پرفتوح شهدای جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون ادای احترام کردند.

سپس در مراسم اختتامیه عبدالمجید طالب تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن بیان گزارشی از روند برگزاری جشنواره از ابتدا تا انتها، از میزبانی شایسته واحد کرج بویژه ریاست و دست اندرکاران این جشنواره قرآنی تقدیر کرد.

وی همچنین از حمایت ها و تلاش های مسئولین و دست اندرکاران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولین دفاتر و کانون های قرآن و عترت و کلیه عوامل اجرایی در جهت هرچه باشکوه تر برگزارتر شدن این مراسم معنوی قدردانی نمود.

طالب تاش با تاکید بر اینکه یک اثر قرآنی همچون مخلوقی زنده و با روح است؛ گفت: با حضور در جشنواره های قرآنی آثاری خلق می شود که نورانیت آن به کل جامعه و کل هستی ساطع می گردد و لذا خلوص نیت و حضور قلب، در خلق یک اثر معنوی بسیار موثر است.

در این مراسم برنامه های فرهنگی همچون تواشیح، سرود انقلابی و پخش کلیپ نیز اجرا شد و در پایان از رتبه های اول تا سوم در سه گروه اساتید، دانشجویان و کارکنان در رشته های مختلف به شرح ذیل تقدیر شد:

کد خبر: 1060154

وب گردی

وب گردی