آتش سوزی در ساختمان یک شرکت بیمه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در طبقه منفی یک ساختمان اداری متعلق به یکی از شرکت‌های بیمه خبر داد.آتش سوزی در ساختمان یک شرکت بیمه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید جلال ملکی گفت: ساعت ١۵ و ٢١دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودرو حامل تجهیزات به محل حادثه واقع در نازی آباد محله هزار دستگاه اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه اداری متعلق به یکی از شرکت های بیمه بود که در طبقه منفی یک آن انباری به وسعت حدودا ١١٠ متر وجود داشت که به چند غرفه کوچک و بزرگ تقسیم شده بود. این محل هم بایگانی بود و هم محل نگهداری برخی از مواد اسقاطی بود که کاملا شعله ور شده و آتش به سرعت در حال گسترش بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با تاکید بر اینکه دود بسیار غلیظی به سایر طبقات سرایت می‌کرد، گفت: تعدادی از کارمندان و ارباب رجوع نیز در محل حضور داشتند که در دقایق اولیه تعدادی از آن‌ها توسط آتش‌نشانان به خارج از ساختمان هدایت شدند و تعدادی از آنها به پشت بام هدایت شدند و از طریق نردبان هیدرولیکی به سطح زمین منتقل شدند.

وی افزود در مجموع حدود ٣٠ نفر از ساختمان خارج شدند و یک یا دو نفر دچار گار گرفتگی شده بودند که به نیروهای اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

ملکی با بیان اینکه گروهی از آتش نشانان از لحظات اول با تجهیزات خاموش کننده و دستگاه های تنفسی به محل آتش سوزی رفتند گفت: علیرغم دود غلیظ عملیات اطفا را آغاز کردند. هم اکنون آتش خاموش و لکه گیری انجام شده و نیرو ها در حال تخلیه دود و ایمن سازی محل هستند.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1060170

وب گردی

وب گردی