۱۷ گروه مسئول بررسی عملکرد واحد‌ها و سازمان‌های قضایی استان بوشهر شدند

رئیس قوه قضاییه گفت: ۱۷ گروه در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌های آن، مسئول بررسی مسایل، مشکلات و عملکرد واحد‌های مربوطه در دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته هستند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آیت الله رییسی در تشریح اهداف سفر خود به استان بوشهر، گفت: این استان از اصیل‌ترین استان‌های کشور است که در تاریخ خود خدمات بزرگی را به استقلال و امنیت کشور داشته است.

وی افزود: نقش کرانه خلیج فارس و مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها نقش مثال زدنی است و مردم سختکوش این استان و خانواده معزز شهدا و همچنین جانبازان و ایثارگران این استان برای مردم کشور ما به عنوان چهره‌های مقاوم و با صلابت معرفی شده‌اند.

رییس قوه قضاییه دیدار با مدیران استان بوشهر در شورای اداری و نشست با مسئولان و همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته قوه قضاییه را از جمله برنامه‌های سفر به بوشهر عنوان کرد و از اعزام ۱۷ گروه به مرکز استان و شهرستان‌ها برای بررسی وضعیت این استان خبر داد.

آیت الله رییسی تصریح کرد: ۱۷ گروه در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌های آن، مسئول بررسی مسایل، مشکلات و عملکرد واحد‌های مربوطه در دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته هستند که گزارش بررسی‌ها در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مرور می‌شود و نسبت به آن در استان و مرکز تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060214

وب گردی

وب گردی