یادواره شهدای دانشجو و مدافع حرم شهرستان زواره برگزار شد

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان و شهدای مدافع حرم به همت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از زواره، یادواره شهدای دانشجوی شهرستان اردستان و شهدای مدافع حرم با حضور امام جمعه زواره، نماینده شهرستان زواره در مجلس شورای اسلامی، بخشدار زواره، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران زواره، سایر مسئولان، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه به همت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره و با همکاری بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره در حاشیه این مراسم با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، اظهار کرد: کشور ما اگر قله‌های رفیع پیشرفت را درنوردیده به‌دلیل مجاهدت شهدا بوده و جوان‌های این مرز و بوم باید بیش از پیش با افکار کسانی که از انقلاب اسلامی دفاع کردند، آگاه شوند.

مصطفی صادقی افزود: «شهدا و جانبازان در راه انقلاب و کشور از هیچ چیزی دریغ نکردند و مایه افتخار هستند. موظفیم که نگذاریم رنگ و بوی شهادت کمرنگ شود و باید با برگزاری مراسم بزرگداشت برای شهدا، خانواده آنان را تکریم کنیم و قدرشناس خدمات آنها باشیم.

سخنرانی سعید عاکف نویسنده کتاب پرتیراژ خاک‌های نرم کوشک، نغمه‌سرایی جواد معینی خواننده انقلابی، پخش نماهنگ و کلیپ و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060225

وب گردی

وب گردی