تیم هندبال دختران دانشگاه آزاد قزوین قهرمان شد

تیم هندبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با شایستگی عنوان قهرمانی مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور را از آن خود کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این مسابقات که با حضور پنج تیم برتر کشور و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد تیم هندبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد با غلبه بر همه تیم های شرکت کننده و با اقتدار کامل به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

در این مسابقات که به صورت دوره ای و با حضور تیم های برتر دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار شد؛ تیم قزوین موفق شد در بازی اول تیم سیستان و بلوچستان را با نتیجه قاطع 25 بر 12 از پیش رو بردارد در بازی دوم تیم قزوین برابر تیم میزبان یعنی تیم یزد قرار گرفت و موفق شد این تیم را هم با نتیجه بسیار خوب 23 بر 15 شکست دهد.

در بازی سوم نیز تیم یک دست و هماهنگ قزوین برابر تیم اصفهان قرار گرفت و توانست با نتیجه 19 بر 6 تیم به پیروزی برسد. در بازی فینال این مسابقات تیم قزوین برابر تیم فارس که از چند بازیکن ملی پوش و لیگ برتری بهره مند بود؛ قرار گرفت و توانست با ارائه یک بازی هوشمندانه و با اتخاذ تاکتیک مناسب این تیم قدرتمند را نیز مقهور خود کند و با نتیجه قاطع 28 بر 13 و با شایستگی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

راحیل شیخ سلیمی، سارا عباسی، حدیثه تقوی، زهره اسدی، مبینا خواتونی، نازنین کمالی، منیره آذرنوشان، ستوده بابا لادی، زهرا عباسی، فاطمه خمسه، زهرا خدابنده لو، مرضیه خورانی، بهاره بیگدلو و فائزه کاظمی بازیکنان تیم هندبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را تشکیل و و زینت خوشکام و سیده هاجر سلیمی به عنوان پرست این تیم را همراهی می کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060233

وب گردی

وب گردی