تجلیل از دغدغه‌مندان حوزه امر به معروف در جشنواره مفلحون

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش‌و‌پرورش از برگزاری جشنواره مفلحون برای تجلیل از مدارس، مدیران ‌و دانش‌آموزان دغدغه‌مند در حوزه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

علیرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری جشنواره مفلحون خبر داد و گفت: معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش این جشنواره را برای تجلیل از مدارس، مدیران و دانش‌آموزان موفق در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: جشنواره مفلحون در راستای تجلیل از افراد موفق این سه گروه که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دغدغه دارند، تلاش می‌کند و برنامه‌هایی که در نظر گرفته‌اند، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: جشنواره مفلحون از دانش‌آموزان، مدیران و مدارس دغدغه‌مند در راستای امر به معروف و نهی از منکر در سطح منطقه استان‌ها و کشور تجلیل خواهد کرد.

وی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره مفلحون گفت: معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش با برگزاری این جشنواره تلاش می‌کند جامعه را نسبت به امر به معروف و نهی از منکر حساس کند.

کاظمی در پایان تاکید کرد: جزئیات برگزاری این جشنواره در دست تدوین است و زمان برگزاری آن متعاقباً از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1060247

وب گردی

وب گردی