فاز دوم دانشکده علوم انسانی دانشگاه میبد افتتاح شد

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فاز دوم دانشکده علوم انسانی دانشگاه میبد را افتتاح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه میبد، عبدالرضا باقری در آیین افتتاح دانشکده علوم انسانی دانشگاه میبد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و ایام الله دهه فجر و تقدیر و تشکر از همدلی و هماهنگی و همفکری مسئولان شهرستان میبد اظهار داشت: این همدلی و همفکری در شهرستان بی‌نظیر است و امروز بیش از همیشه برای پیشبرد امور به همدلی نیاز داریم و در سایه همدلی‌ها است که اتفاقات بزرگ می‌افتد.

قائم مقام وزیر علوم ضمن تشکر از خیّرین آموزش عالی کشور گفت: هیچ کاری بهتر از سرمایه‌گذاری برای تربیت نیروی انسانی نیست و اگر می‌خواهیم فرزندانمان آینده خوبی داشته باشند باید به سرمایه‌های انسانی بها داده شود و در این راستا دانشگاه‌ها باید کیفیت آموزش را سرلوحه کار خود قرار دهند تا هیچ فردی با کیفیت پایین از دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل نشود.

کلانتری رئیس دانشگاه میبد نیز با تشکر از خیرین، به‌ویژه بنیاد میبدی جهت احداث و تکمیل فضاهای آموزشی، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳ طرح عمرانی در دانشگاه میبد در حال اجراست که بیشتر این طرح‌ها توسط خیّران نیک‌اندیش میبدی شروع شده و در حال تکمیل است.

وی در رابطه با کیفی‌سازی دانشگاه گفت: دانشگاه میبد از معدود دانشگاه‌هایی است که طرح مهارت‌آموزی دانشجویان را اجرا می‌کند.
دانشکده علوم انسانی دانشگاه میبد به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع در سه طبقه و ۱۰۵ کلاس و اتاق احداث شده است.

همچنین کلنگ احداث فاز ۳ ساختمان دانشکده علوم انسانی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع که قرار است توسط بنیاد خیّری میبدی آغاز شود نیز به زمین زده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060249

وب گردی

وب گردی