کنگره شهدای مقاومت و امنیت برگزار می‌شود

مسئول سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) گفت: کنگره شهدای مقاومت و امنیت توسط جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا (س) 27 بهمن ماه برگزار می‌شود.

فاطمه دهقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری کنگره شهدای مقاومت و امنیت توسط جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا (س) خبر داد و گفت: این کنگره با شعار «امنیت و مقاومت دو روی یک سکه هستند» در تاریخ 27 بهمن ماه ساعت 14 برگزار می‌شود.

وی درباره سخنران کنگره شهدای مقاومت و امنیت بیان کرد: در این کنگره سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله(ع)، امیر سید عبدالرحیم موسوی سیاحی رئیس ستاد مشترک ارتش، امیر علی ایرانی جانشین معاونت تربیت و آموزش ارتش، علی آقا محمدی عضو شورای تشخیص مصلحت نظام و حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی معاون رئیس سازمان تبلیغات به ایراد سخنرانی و تببین جایگاه مقاومت در کشور و منطقه خواهند پرداخت.

مسئول سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) خاطر نشان کرد: خانواده‌های برخی از شهدا به ویژه شهدای لشکر فاطمیون در کنگره شهدای مقاومت و امنیت حضور دارند.

دهقان با تاکید بر اینکه برقرای امنیت در کشور از برگ‌های زرین و افتخارات انقلاب اسلامی در چهل و یک سال گذشته است، گفت: با توجه به نا آرامی‌های داخلی در برخی از کشورهای همسایه و حضور داعش در منطقه، برقراری امنیت و آسایش در کشور و کمک به جبهه مقاومت از نقاط بارز توان دفاعی و قدرتی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060313

وب گردی

وب گردی