سامانه جدید مرکزنظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه رونمایی شد

سامانه جدید مرکزنظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی فعالیت‌های نظارتی رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در ایام الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی فعالیت‌های نظارتی، به عنوان ضامن سلامت و بقای نظام اسلامی، پورتال جدید مرکزنظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به بهره برداری رسید و از 12 بهمن کارخود را آغازکرد.

در پورتال جدید به طور تخصصی شکایات و انتقادات مخاطبان شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اخذ و در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می شود.

گفتنی است، مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، بر اساس سه اصل بازرسی، نظارت و ارزیابی در چارت تشکیلاتی دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و ساختار آن به چهار معاونت بازرسی و پاسخگویی به شکایات، نظارت مالی، نظارت و ارزیابی عملکرد و نظارت و ارزیابی آموزشی و دانشجویی تقسیم شده است که وظیفه کمک به حل مسائل دانشگاه در کلیه سطوح را برعهده دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060332

وب گردی

وب گردی