اعلام آمادگی دانشگاه آزاد کرج جهت همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر البرز

دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج آمادگی خود را برای همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان البرز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در دیداری صمیمانه با دکتر رحمان علیجانی رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نماینده نیروی انتظامی استان البرز، ضمن تاکید بر لزوم آموزش های فرهنگی به جوانان در جامعه، توانمندی های این دانشگاه در زمینه های مختلف همکاری با ستاد مذکور را بیان کرد.

رئیس واحد کرج با اشاره به مسئولیت سنگینی که بر عهده تک تک مسئولین فرهنگی و اجرایی جامعه در خصوص آگاه سازی و محافظت از جوانان بویژه دانشجویان به عنوان نسل بعدی مدیران و آینده سازان کشور می باشد؛ گفت: مسئولین دانشگاه وظیفه قانونی و اخلاقی خود می دانند که در زمینه محافظت‌های اجتماعی و دادن آگاهی به دانشجویان همانند فرزندان خود، نهایت تلاش و همت خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به وجود همکارانی معتقد در دانشگاه، آمادگی همه جانبه دانشگاه در همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر را اعلام کرد و از دست اندرکاران این ستاد به عنوان حامیان و یاری کنندگان دانشگاه در این زمینه یاد کرد.

رحمان علیجانی رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نماینده نیروی انتظامی استان البرز نیز ضمن تقدیر از همکاری ریاست و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تصریح کرد: با سیاست های جدیدسازمان مبارزه با مواد مخدر استان البرز، به دانشگاه ها به عنوان حوزه های تخصصی نگاه شده است تا در فضایی صمیمانه مدیران ارشد ستاد با برخورد چهره به چهره توضیحات کاملی برای شناخت مواد مخدر و روانگردان های صنعتی را ارائه کنند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم اکبری معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرج نیز با بیان نکاتی در خصوص دانشجویان و علاقمندی ها و مشخصه های رفتاری، اجتماعی و روش های آموزشی موثر به آنان، از ظرفیت های کانون های دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه سخن گفت.

وی همچنین توضیحاتی در خصوص فعالیت مراکز مشاوره فرهنگی، اجتماعی، تحصیلی و روانشناسی در دانشگاه را ارائه نمود و به برخی قوانین و مقررات انضباطی در دانشگاه اشاره کرد.

در ادامه نیز بحث و بررسی در خصوص انجام عملی همکاری های مشترک و برپایی نمایشگاه هایی در این زمینه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با مشارکت مسئولین و کارشناسان متخصص ستاد مبارزه با مواد مخدر استان البرز صورت گرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060371

وب گردی

وب گردی