همایش فرآوری مواد با لیزر برگزار می‌شود

همایش فرآوری مواد با لیزر که با حمایت ستاد توسعه فناوری فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای آشنایی صنعتگران و دانشجویان با تعمیر و بازسازی قطعات صنعتی و ساخت افزایشی به کمک لیزربرگزار می ­شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، همایش فرآوری مواد با لیزر با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنجمین همایش تخصصی فرآوری مواد با لیزر، در تاریخ 29 و 30 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

این همایش تخصصی با محور «عمر‌دهی به قطعات با استفاده از فرایندهای ساخت افزایشی» در دانشگاه صنعتی مالک اشتر بر گزار می‌شود.

هدف از این همایش آشنایی صنعتگران و دانشجویان با تعمیر و بازسازی قطعات صنعتی و ساخت افزایشی به کمک لیزر است.

چشم انداز ساخت افزایشی، جایگاه و کاربرد ساخت افزایشی، تعمیر و بازسازی قطعات، شناخت و بازیابی نیازهای فناورانه صنایع در حوزه فرایند ساخت افزایشی، ارائه یک مدل تا ساخت قطعه در ساخت افزایشی قطعات فلزی و ارائه یک مدل تا ساخت قطعه در ساخت افزایشی قطعات فلزی از جمله دیگر محورهای این همایش محسوب می‌شوند.

اتاق ایده صنعت و دانشگاه، کارگاه‌های علمی و آموزشی، مسابقه ایده شو و نمایشگاه جانبی از جمله ویژه برنامه‌های علمی و آموزشی هستند که همزمان با این رویداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060429

وب گردی

وب گردی