انقلاب اسلامی ایران، احیای حیات دینی در زندگی بشری است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر انقلاب اسلامی ایران را احیای حیات دینی در زندگی بشری برشمرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، باقر گرگین معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان و اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی ضمن تبریک دهه مبارک فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در عصری به ظهور می رسد که دین از بستر جوامع و زندگی مردم در حال فراموشی و نابودی است، توضیح داد: این اتفاق زمانی در حالی وقوع بود که حکومت دینی و اجرای دستورات الهی به واسطه انحرافاتی که زمامداران دولت های غربی به نام دین بروز داده بودند، دچار دگرگونی های غلط شده بود.

گرگین با اشاره به اینکه فضایی که دین مسیحیت تحت عنوان حاکمیت دینی به راه انداخته بود، ظرفیت های انسانی را محدود می کرد، افزود: این مسئله سبب شده بود تا مردم تجربه دردآوری از حکومت دینی را لمس کنند که نمونه بارز آن فرضیه گالیله در خصوص زمین و چرخش آن بود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه در این بستر دین گریزی جهانی، انقلابی شکل گرفت که برپایه دین و احکام الهی بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و به جهانیان اثبات کرد، دین اگر دچار انحراف شود، نباید اصل دین را نفی کرد و اگر دین واقعی ارائه شود، قطعاٌ با پذیرش مردم مواجه خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی وظیفه تمامی آحاد مردم است، اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران، احیای حیات دینی در زندگی بشری است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه مکاتب روانشناسی در جایگزینی استرس و اضطراب دنیای امروز از زندگی بشر موفق نبوده، تأکید کرد: تخلیه استرس های درونی و پرکردن وجودی انسان ها تنها در مکتب دینی و آن هم با اسلام ناب محمدی میسر است.

گرگین با بیان اینکه با مطالبه گری و حمایت های همه جانبه باید فاصله میان آرمان های انقلاب اسلامی و دستاوردهای کنونی کشور را کم کرد، افزود: انتخاب های عقلانی و متناسب با معیارهای دینی و اسلامی به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مطالبه گری، نظارت و نقد همراه با ارائه پیشنهادهای کارساز تنها راه تعالی و پیشرفت کشور است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060433

وب گردی

وب گردی