رسیدن به فینال مسابقات هدف اصلی ما است

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان دانشگاه آزاد هدف این تیم را حضور در مسابقه فینال لیگ عنوان کرد.

فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد سلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: خوشخبتانه با پایان مرحله گروهی مجوز حضور در مرحله نهایی مسابقات را به دست آوردیم و حالا هدف مان حضور در مسابقه فینال است. لازم است توضیحی در مورد روند حضور در این مسابقات بدهم. متاسفانه تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در دقیقه نود و نزدیک مسابقات تشکیل شد و به همین علت با کمبود بازیکن خبره و ملی پوش مواجه بودیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سیستم لیگ برتر با سال های گذشته تفاوت داشت و مانند لیگ برتر آقایان برگزار می شد، بهتر بود که از چهار بازیکن برتر و یک بازیکن ذخیره در تیم بهره ببریم اما متاسفانه دو بازیکن تیم ما از بازیکن های جوان و بی تجربه هستند و فقط دو بازیکن بزرگسال و ملی پوش را در اختیار داشتیم. با وجود این مسائل نتایج خوبی کسب کردیم که بعضا موجب حیرت رقبا هم شده است. در ابتدای فصل کمتر کسی برای ما بختی برای صعود به دور نهایی را قائل بود.

کیوانی افزود: مسابقات به صورت دوره ای و با حضور هشت تیم برگزارشد و تیم ها رفت و برگشت با یکدیگر دیدار می کردند. با وجود مشکلاتی که وجود داشت تیم دانشگاه آزاد تمامی تیم ها به جز دورین کاشت و شهرداری شهر بابک را مقتدرانه و با نتیجه شش بر صفر شکست داد. با تیم دورین کاشت در دور رفت به تساوی سه بر سه رسیدیم و در دور برگشت چهار بر دو از سد آن ها گذشتیم اما با شهرداری شهر بابک متاسفانه کمی به مشکل خوردیم و در دور رفت و برگشت چهار بر دو شکست خوردیم.

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: یکی از مهم ترین مواردی قابل ذکر مرحله گروهی، کسب دو پیروزی بسیار شیرین توسط الینا رحیمی بازیکن جوان تیم و کیمیا رستمی در مقابل نفرات اول و دوم تیم شهرداری شهر بابک در دور برگشت بود که نوید ظهور استعداد های جدید را می دهد. قطعا برای استعدادیابی و استعدادسازی هم در فدراسیون برنامه داریم و هم در تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد کارهای مهمی را انجام خواهیم داد. با داشتن پتانسیل منحصر به فردی مثل مدارس سما می توان روی تشکیل تیم های پایه حساب ویژه ای باز کرد.

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان دانشگاه آزاداسلامی در ادامه با اشاره به برنامه های این تیم برای مرحله حذفی مسابقات گفت: برای مرحله پلی آف ندا شهسواری در اردو حضور دارد و بقیه بازیکنان باید در مسابقات انتخابی جوانان و نوجوانان حضور پیدا کنند اما ۶ روز قبل از شروع مرحله پلی آف طبق روال گذشته و با در اختیار داشتن بازیکنان اردوی خود را برگزار خواهیم کرد.

در طول این مدت خود من چون ناظر مسابقات کشوری نیز هستم تمام بازی ها را زیر نظر خواهم گرفت وکادر فنی قطعا بازی بازیکنان تیم های مختلف را آنالیز خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه این مسابقات گفت: تیم های شهرداری شهر بابک، دانشگاه آزاد اسلامی، دورین کاشت و سپاهان به ترتیب رتبه راهی مرحله پلی آف شدند و در این مرحله تیم دانشگاه آزاد باید به مصاف دورین کاشت برود و شهرداری شهر بابک با تیم سپاهان دیدار خواهد کرد و بازی ها در این مرحله هم به صورت رفت و برگشتی برگزار می شوند. اگر بتوانیم راهی فینال شویم به احتمال زیاد باید با تیم شهرداری شهر بابک دیدار کنیم و امیدواریم که نتایج بهتری را در این دور نسبت به دور قبلی برابر این تیم قدرتمند کسب کنیم. شهرداری شهر بابک از هشت بازیکن ملی پوش بهره می برد و تیم ما با پنج نفر راهی این رقابت ها شده است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم قهرمانی را برای دانشگاه آزاد اسلامی به ارمغان بیاوریم.

کیوانی در انتها گفت: تنها خواسته ای که از مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد داریم این است که در سال آینده مجوز حضور در رقابت ها زودتر صادر کنند تا با آمادگی بیشتر و نفرات کامل تر وارد مسابقات شویم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060469

وب گردی

وب گردی