بی قانونی در بزرگترین نهاد شورایی کشور

عضو شورای عالی استان ها گفت: انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استان ها غیر قانونی بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد برزه‌‌کار نماینده مردم استان سمنان در شورای عالی استان‌ها ، درباره غیرقانونی بودن انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها که در آذر ماه برگزار شد،‌گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی فصل‌الخطاب قانون است و باید بر اساس قانون عمل کنیم.

وی گفت: همه ما باید تابع قانون باشیم و اگر در قانون مشخص شده که باید انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها لغو و مجدداً برگزار شود ما تابع آن هستیم و جایز نیست بیش از این اقدام غیرقانونی در شورای عالی استان‌ها باقی بماند.

برزه‌‌کار گفت: در راستای مخفی‌کاری هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها متأسفانه هیچ کدام از نامه‌های وزارت کشور، سازمان بازرسی و شورای حل اختلاف مبنی بر غیرقانونی بودن انتخابات هیأت رئیسه به اعضای شورای عالی استان‌‌ها داده نشده است.

نماینده مردم استان سمنان در شورای عالی استان‌ها تأکید کرد: وزارت کشور و دیگر دستگاه‌های ذیربط باید در مقابل این اقدام غیرقانونی صورت گرفته واکنش نشان دهند و هر چه زودتر انتخابات مجدد هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها برگزار شود.

برزه‌کار تأکید کرد: ما خواهان شفاف‌سازی در این زمینه هستیم و از وزارت کشور درخواست می‌کنیم به تخلفات شورای عالی استان‌ها رسیدگی کند. در حال حاضر هم با توجه به اینکه مصوبات شورای عالی استان‌ها قابلیت اجرایی ندارد بیت‌المال در حال حیف و میل شدن است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1060470

وب گردی

وب گردی