نشست بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد/ رونمایی از تابلو وصایای شهدای شهرستان شبستر در دانشگاه

امام جمعه شبستر در جمع دانشگاهیان گفت: یکی از بخشهای کلیدی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقش دانشگاه و علم و پژوهش در توسعه پایدار کشور است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شبستر، در این مراسم حجة الاسلام و المسلمین محمد زاده امام جمعه شبستر و مدرس گروه معارف اسلامی این دانشگاه، به بررسی ابعاد و زوایای مختلف پیام بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب با عنوان "بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" پرداخت.

وی با تشریح ابعاد مختلف آن به نقش و جایگاه مهم علم و پژوهش برای پیشرفت کشور و رهایی از وابستگی به خارج، و اهمیت دانشگاه ها و اساتید و پژوهشگران در این بیانیه پرداخت.

محمدزاده تأکید کرد: یکی از بخشهای کلیدی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقش دانشگاه و علم و پژوهش در توسعه پایدار کشور است.

وی همچنین بر ضرورت برگزاری جلسات متعدد در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی جهت تبیین ابعاد مختلف این بیانیه مهم تأکید کرد.

در این مراسم که با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در مسجد حضرت فاطمة الزهراء برگزار شد، قبل از سخنرانی امام جمعه شبستر، مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری به مناسبت ششمین روز از دهه فجر با عنوان "معنویت، ایثار، شهادت"، و به یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

همچنین پس از این مراسم، از تابلو وصایای شهدای شهرستان شبستر در دانشگاه رونمایی شد.

مراسم رونمایی با حضور مسئولین شهرستان، جمعی از خانواده‌های شهدا و دانشگاهیان برگزار و از تابلووصایای شهدا که در معابر و اماکن مختلف این دانشگاه نصب شده‌اند پرده برداری شد.

طرح نصب وصایای شهدا شهرستان شبستر به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر و به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی، روابط عمومی و بسیج دانشجویی دانشگاه در عرض ۳ ماه انجام شده، و پس از هماهنگی با ارگان های مرتبط شهرستان، و تشکیل تیمهای محتوایی و اجرایی، مهمترین بخشهای وصایای شهدای شهرستان شبستر انتخاب و پس از طراحی و تهیه تابلو، در مهمترین معابر و اماکن دانشگاه نصب شد تا مورد بهره‌برداری دانشگاهیان قرار گیرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060490

وب گردی

وب گردی