تقدیر از بازنشستگان دانشگاه آزاد تهران مرکزی با اهدای لوح یادبود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران در مراسم تقدیر از کارمندان بازنشسته تاکید کرد که در دانشگاه هیچ وقت روی بازنشستگان بسته نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ظهر امروز در مراسم تقدیر و تجلیل از کارمندان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی که در سالن غدیر این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای سپاس گذاری از ۳۰ سال خدمت بدون وقفه و تلاش همه جانبه همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گردهم آمدیم.

وی افزود: ما در راستای فعالیت و خدمت به دانشجویان و جوانان مسئولیم البته که کار برای دانشجویان و جوانان خستگی ندارد و همواره لذت بخش بوده است.

آقامیری ادامه داد: بازنشتگان باید نسبت به ۳۰ سال کار در فضای دانشگاهی افتخار کنند؛ امکان دارد که ارتباط با دانشجویان با اخلاقیات مختلف مقداری خسته کننده باشد، اما مطمئن باشید که خروج از دانشگاه و اتمام کار در آن، دلتنگی برای این فضا را در پی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: فارغ التحصیلان واحد تهران مرکزی، جزو بهترین دانشجویان از لحاظ علمی و تربیتی هستند. این که فارغ التحصیلان بعد از چندسال، بازنشستگان این دانشگاه را می بینند، احساس شعف خواهند کرد که بسیار خوشایند خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دانشگاه هیچ گاه به روی بازنشستگان بسته نیست و فعالیت بازنشتگانی که تمایل به همکاری داشته باشند، ادامه خواهد داشت.

در حاشیه مراسم تجلیل از کارمندان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی که با حضور محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حجت الاسلام رجالی تهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و عباس گوهری معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران مرکزی برگزار شد، از جمعی از کارمندان بازنشسته این واحد دانشگاهی با اعطای لوح یاد بود، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060493

وب گردی

وب گردی