پیام تسلیت حجّت‌الاسلام حاج علی اکبری در پی درگذشت آیت‌الله طبرسی

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی، درگشت آیت الله نورالله طبرسی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجّت‌الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی، درگذشت آیت الله نورالله طبرسی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
العلماء باقون ما بقی الدهر
خانواده مکرم مرحوم مغفور، آیت الله آقای نور الله طبرسی(رضوان الله تعالی علیه)
سلام علیکم و رحمۀ الله
رحلت عالم اندیشمند و خدوم، یاور صادق امام راحل عظیم الشأن (رضوان الله تعالی علیه) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، آیت الله آقای نور الله طبرسی (رضوان الله تعالی علیه) که مجاهدانه و خستگی ناپذیر، از سال 1342 مبارزه با طاغوت زمان را آغاز نمود و با سابقه چهار دهه امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه، الگویی مثال زدنی و برکاتی کثیر از خود به یادگار گذاشت، موجب تأسف و تأثر شد.

آن عالم بی تکلف که زندگی زاهدانه و حیات نورانی خود را تجسمی مبرهن از «عاش سعیدا و مات سعیدا» قرار داد، تا پیش از غلبه ی بیماری، برای انجام تکلیف و ترویج و گسترش معارف اسلامی و ارزش های انقلابی، لحظه ای از پا ننشست و همواره بر سبیل حق و حقیقت قدم برداشت.

اینجانب، به نمایندگی از ائمه محترم جمعه کشور، ضمن طلب صبر و اجر بیت مکرم از درگاه پروردگار متعال، این مصیبت را به محضر مبارک علمای آن خطه شهیدپرور، عموم مردم شریف و قدرشناس مازندران و همه ارادتمندان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه برای روح مطهرش و استمرار در طریق ولایت برای شاگردان و رهپویان مسئلت می نمایم.

دعاگوی وجود شریفتان هستم و امیدوارم شفاعت اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) شامل حال همه ما بشود.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1060549

وب گردی

وب گردی