اعلام محورهای پنجگانه تاکسیرانی در راهپیمایی  ۲۲بهمن

محورهای پنجگانه خدمات‌رسانی ویژه به راهپیمایان مراسم ۲۲ بهمن از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید امیر هنجن - معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی - با اشاره به اینکه طبق روال مراسم‌های مناسبتی، آماده خدمات رسانی به راهپیمایان ۲۲ بهمن هستیم، گفت: به مناسبت ۲۲ بهمن تمهیدات لازم اندیشیده شده است و تاکسی‌های ون درپنج محور منتهی به مراسم برای جابجایی راهپیمایان مستقر می شوند.

وی با اشاره به اینکه مدیران پهنه‌های مناطق، ناظران سازمان و واحدهای گشتی از اولین ساعات صبحگاهی در محل حاضر خواهند بود، گفت: سرویس‌رسانی به شهروندان در محورهای اعلام شده به صورت رفت و برگشت است و با استفاده از مسیرهای خط ویژه تلاش می‌کنیم تا حداکثر خدمات در کوتاه‌ترین زمان به راهپیمایان ارائه شود.

معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه جابجایی راهپیمایان در مسیر بزرگراه محمدعلی جناح به سمت شمال نیز در دستور کار سازمان تاکسیرانی است و حمل و نقل عمومی این مسیر نیز تقویت می شود، یادآور شد: میدان ولیعصر(عج)، تقاطع بزرگراه ستاری بلوار فردوس، میدان حر، میدان امام خمینی(ره)، میدان شهدای هفتم تیر از محل‌های استقرار تاکسی‌های ون در محورهای پنجگانه است.

هنجن در ادامه گفت: ستاد گمشدگان نیز در ساختمان مرکزی سازمان تاکسیرانی شهر تهران واقع در مسیر راهپیمایی با همکاری حوزه مقاومت بسیج سازمان، از ابتدای برگزاری مراسم ۲۲ بهمن تا پایان مراسم مستقر و فعال خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره محورهای سرویس دهی به راهپیمایان ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ اظهارکرد:محور شماره ۱، حدفاصل میدان ولیعصر(عج) تا چهارراه ولیعصر(عج)، محور شماره ۲، حدفاصل تقاطع بزرگراه ستاری بلوار فردوس تا جاده مخصوص- سه راه فرودگاه، محور شماره ۳، حدفاصل میدان حر تا میدان انقلاب، محور شماره ۴، حدفاصل میدان امام خمینی(ره) تا ضلع جنوب میدان فردوسی و محور شماره ۵، حد فاصل میدان شهدای هفتم تیر تا خیابان انقلاب - دروازه دولت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060557

وب گردی

وب گردی